برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان از شهرداری باج می‌خواهند / تیم اپه زنجان بر سکوی نخست ایستاد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تعداد کثیری از قوانین نه تنها راه‌گشا نیست، بلکه مانع پیشرفت شهر است، گفت: قانون‌گذاران به جای راهکار برای این قوانین، لابی‌گری برای انتصابات می‌کنند این برازنده نمایندگان نیست.

کد خبر : 52606
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 18:06

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، احمد نصیری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه وقت نمایندگان مجلس متعلق به مردم است و باید برای آن‌ها کار کنیم‌، اظهار کرد: شهرداری زنجان به خاطر قوانین دست و پاگیر در انتصاب نیروی کاردان با مشکل جدی مواجه است و به خاطر این قوانین برای ایجاد درآمد مشکل داریم.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات ‌با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهر از بودجه عمومی شهر استفاده می‌کنند، افزود: ولی برای انجام وظایف قانونی خود با شهرداری دنبال انعقاد تفاهم‌نامه هستند و برای انجام وظایف خود در شهرداری باج می‌‌گیرند.

 

این مسئول به مشکل نشت آب در پل سیدالشهدا (ع) زنجان نیز اشاره کرد و گفت: علی‌رغم پیگیری ماجرا ارگان‌های ذی‌ربط جواب‌گو نیستند و دستگاه مربوطه به وظیفه ذاتی خود عمل نمی‌کنند و شهردار مجبور می‌شود به استاندار متوسل شود که این رفتار درست نیست.

 

وی به فرا رسیدن روز ایمنی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن کشور باید حواس‌مان را جمع کنیم چون کم‌کاری در این خصوص عواقب دلخراشی را به همراه خواهد داشت. ضروری است همه ارگان‌ها در انجام رسالت خود همه توان‌شان را در زمینه برنامه‌ریزی برای مدیریت بحران به کار گیرد.

پایگاه خبر ججین

 

در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور، تیم زنجان در اسلحه اپه بر سکوی نخست ایستاد.

 در پایان دومین روز از رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور، تیم زنجان به عنوان قهرمانی اسلحه اپه در بخش تیمی دست یافت.

دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در اسلحه اپه و در بخش تیمی با حضور ۱۷ تیم در یزد برگزار شد که درپایان این مسابقات، تیم زنجان با ترکیب محمد اسماعیلی، امیر خلفی‌فرد، میثم نوروزی و کیان ولی‌پور به عنوان قهرمانی رسید.

بعد از تیم اسلحه اپه زنجان که بر سکوی نخست ایستاد، تیم اصفهان‌ با قرار گرفتن بر سکوی دوم، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های آذربایجان‌غربی و یزد نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.