برتری ۶ گله پاری‌سن‌ژرمن با درخشش فوق‌العاده نیمار/مارسی حریف آنژه نشد

ستاره برزیلی در دومین حضورش در تیم جدید خود هم بانی برتری پاریسی‌ها شد.

کد خبر : 27174
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 5:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته سوم لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم پاری‌سن‌ژرمن با درخشش مجدد نیمار، ستاره برزیلی‌اش به پیروزی‌هایش تداوم بخشید و به صدر جدول صعود کرد.

 

پاری‌سن‌ژرمن

 

این تیم در بازی خانگی مقابل تولوز با نتیجه جالب ۶ بر ۲ پیروز شد. نیمار در دقیقه ۳۱ گل گاردل برای تولوز را جبران و بازی را به تساوی یک بریک کشاند. او در دومین حضور در ترکیب اصلی تیم جدیدش پاس گل دقیقه ۳۵ رابیو را ارسال کرد و پس از اخراج وراتی در دقیقه ۶۹، کاوانی در دقیقه ۷۵ گل سوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند.ژولین ۳ دقیقه بعد برای تولوز اختلاف را به حداقل رساند اما میزبان ۳ بار دیگر توسط پاستوره در دقیقه ۸۲، کروزاوا در دقیقه ۸۴ و نیمار در دقیقه ۹۰ به گل و برتری ۶ بر ۲ رسید. نیمار در دقیقه ۸۴ پاس گل کوروزاوا را ارسال کرد تا با ۲ گل و ۲ پاس گل ستاره بی‌چون و چرای تیمش باشد.

پاریسی‌ها با این پیروزی ضمن حفظ رکورد صددرصد پیروزی در فصل جاری با ۹ امتیاز در صدر جدول ایستادند و تولوز ۳ امتیازی به رده شانزدهم سقوط کرد.

 

در سایر دیدارهای این هفته تیم فوتبال المپیک مارسی مقابل میزبان خود آنژه به تساوی ۱-۱ رسید و کان با دو گل میزبان خود لیل را مغلوب کرد.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.