برادران قاتل پس از چهار سال در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری برادران قاتل فراری پس از چهار سال زندگی مخفیانه در شاهرود خبر داد.

کد خبر : 1142615
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 7:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جلیل موقوفه‌ئی گفت: یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۹۸ شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای جنوبی اطراف شهرستان شاهرود خبر داد، ماموران بی‌درنگ در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی تخصصی موضوع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدام‌هایی در راستای شناسایی و دستگیری قاتلان فراری از صحنه جرم انجام دادند، ابراز کرد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران مشخص شد متهمان به یکی از استان‌های شمالی کشور متواری شده‌اند.

سردار موقوفه‌ئی با اشاره به اینکه جستجو برای دستگیری قاتلان ادامه داشت، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اشرافیت و هوشمندی توانستند این ۲ برادر را پس از چهار سال در شهرستان شاهرود شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: متهمان که ۲ برادر ۳۰ و ۳۵ ساله بودند برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کردند.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.