بدشانس ترین زندانی تاریخ / حقیقتی عجیب درباره عسل / در این کشور دخترها به خواستگاری می روند

مطالب عجیب و خواندنی در فضای مجازی

کد خبر : 23113
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 9:43

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل ازاتاق خبر ۲۴ 

01.jpg

تنها برای ایجاد یک قاشق چایخوری عسل، حداقل ۸ زنبور باید تمام طول عمرشان را به جمع آوری شهد گلها و تولید عسل مشغول باشند.

————————————————————————–

02.jpg

محققان دانشگاه استنفورد با اندازه گیرى سطح ایده پردازى در حال راه رفتن و نشستن به این نتیجه رسیدند که بطور متوسط ۶۰% ایده پردازى و خلاقیت هنگام راه رفتن افزایش مى یابد.

————————————————————————–

04.jpg

۸۰۰ هزار نفر از مردم هندوستان در ۱۱ جولای ۲۰۱۶ با کاشت نزدیک به ۵۰ میلیون درخت در عرض ۲۴ ساعت، موفق شدند در زمینه بیشترین کاشت درخت در یک روز، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

————————————————————————–

05.jpg

طبق تحقیقات پژوهشگران مشخص شده است که آشپزی برای بدن مفید است. به گفته این محققان، آشپزی می تواند حس شادی را در افراد افزایش داده و باعث کاهش استرس شود.

————————————————————————–

06.jpg

در سال ۲۰۱۲ یک زن پنجاه ساله سوییسی که اعتقاد داشت می تواند بدون غذا خوردن و فقط با جذب نور خورشید مانند گیاهان زندگی کند، در اثر گرسنگی جان خود را از دست داد!

————————————————————————–

07.jpg

در ژاپن به احترام و رعایت حال افراد معلول اهمیت بسیاری داده میشود. اگر ثابت شود که فردی به معلولین یا بیماران جسمی خاص توهین یا تمسخر کرده، ممکن است تا ۵ سال حکم حبس برایش صادر شود.

————————————————————————–

08.jpg

در گینه، ۷۵ درصد از ازدواج ها با خواستگاری دختر از پسر شکل می گیرد. دختران مجلس خواستگاری را با مادر پسر مورد علاقه خود هماهنگ می کنند و پسرها هم معمولا قدرتی برای مخالفت ندارند!

————————————————————————–

09.jpg

ذرت بوداده از بهترین و سالمترین تنقلات است. پاپ کورن سرشار از فیبر و ویتامین B بوده و قند و کلسترول خون را تنظیم میکند و بهترین جایگزین برای چیپس و پفک است.

————————————————————————–

10.jpg

یکی از بدشانس ترین زندانیانی که قصد فرار از زندان را داشت در یکی از زندانهای آمریکا وقتی پس از ۵ سال با سوراخ کردن دیوار سلولش سر از اتاق نگهبانان در آورد، دوباره دستگیر شد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.