بازی رضا یزدانی در سریال نوروزی شبکه دو

با پیوستن رضا یزدانی به مجموعه بازیگران سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» که برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز ۹۷ در حال ساخت است، مجموعه بازیگران این سریال تکمیل شد.این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند.

کد خبر : 65292
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 7:39

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین”  ، برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است. محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی‌آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

 

 

بازی رضا یزدانی در سریال نوروزی شبکه دو

 

 

 

مجموعه تلویزیونی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز تولید می‌شود.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.