بازتاب صعود پرسپولیس در تارنمای رسمی ای اف سی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به پیروزی تیم پرسپولیس برابر لخویا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به دور بعدی پرداخت.

کد خبر : 14273
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 6:35

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از ایرنا از کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم پرسپولیس جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با گل خودی «چیکو فلورس» مدافع اسپانیایی لخویا کسب کرد. پرسپولیس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه یک بر صفر برابر لخویا به برتری رسید.
این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم در بازی رفت به تساوی بدون گل قناعت کردند و همین مساله بر حساسیت های بازی افزوده بود.
بعد از تساوی بدون گل هفته گذشته، همکاری وحید امیری و مهدی طارمی توپ را به محوطه جریمه میزبان رساند و پاس طارمی را چیکو فلورس مدافع اسپانیایی لخویا به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا پرسپولیس به گل دست یابد
تیم میزبان یوسف العربی مهاجم نامدار مراکشی را در دقیقه ۵۵ به میدان آورد و تاثیر خوبی داشت، اما تلاش های او نیز نتیجه نداد.
لخویا تلاش خود را ادامه داد، ولی با وجود اینکه بازی را در کنترل داشت نتوانست به خط دفاعی پرسپولیس نفوذ کند.
با گل های از دست رفته یوسف مساکنی و نام تائه هی، پرسپولیس به جمع هشت تیم آخر راه یافت. در حالی که لخویا برای دومین سال متوالی در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.