بارش های جدید از سه شنبه

کارشناس هواشناسی گفت: دوشنبه در کل کشور جوی آرام خواهیم داشت اما از سه شنبه باید منتظر بارش های جدیدی باشیم.

کد خبر : 36867
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 11:18

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از شبکه خبر، محمد اصغری درباره آخرین وضع هواشناسی افزود: امروز موج جدیدی از بارش ها از سمت غرب به کشور نفوذ  می کند .
وی گفت: امروز صبح ابرهای باران زا در کرمانشاه و همدان ظاهر شدند که هر چند این موج عمیق نیست اما استان های کرمانشاه ، همدان ، مرکزی ، قم ، زنجان و البرز باید منتظر بارش باشند .
کارشناس هواشناسی افزود :هرچند که هوا در مقایسه با قبل خنک تر شده است اما در چند روز آینده با افزایش دما سروکار داریم و در این هفته هرچه به پیش می رویم با توجه به حاکمیت شرایط جنوبی، هوا به حالت عادی(افزایش دما) بر می گردد .
وی ادامه داد : در واقع زنجان نسبت به روز قبل ۸ درجه گرم تر شده است ، قزوین ده درجه و کرج نیز ۸ درجه افزایش دما را تجربه خواهند کرد؛ اما در نوار شرقی کشور مانند بجنورد ، بیرجند ، مشهد و زاهدان این افزایش دما با یک روز تاخیر یعنی از فردا شروع خواهد شد  .
اصغری گفت : بارش ها از شنبه و یکشنبه در غرب و نوار غربی حتی در بخش های مرکزی شروع خواهد شد که بستر برای وقوع بارش میسر است اما این موج روز یکشنبه کشور را ترک خواهد کرد .
وی افزود : دوشنبه در کل کشور جوی آرام خواهیم داشت اما از روز سه شنبه باید منتظر بارش های جدیدی باشیم و بیشترین تاثیر بارش ها این بار در نوار غربی دریایی خزر خواهد بود و تا پایان هفته باید با شدت و ضعف منتظر بارش ها باشیم .
وی ادامه داد : در واقع پیش می شود که از سه شنبه به بعد بارش ها در کرانه های دریایی خزر شروع شود و کم کم  این شرایط به شمال غرب و شمال شرق کشور سرایت کند.

کارشناس هواشناسی گفت : در تهران نیز بعد از ظهر امروز ابرهای باران زا ظاهر خواهند شد و امشب شاهد بارندگی خواهیم بود ، بارش نیز توام با رعد و برق و صاعقه خواهد بود.

 

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.