دیدگاه‌ها برای ایران – عراق/ یورش شاگردان اسکوچیچ به قلب یاران بشار بسته هستند
-

ایران – عراق/ یورش شاگردان اسکوچیچ به قلب یاران بشار

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی امشب در قطر برگزار می‌شود.

کد خبر : 132454
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 10:17

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

یوز‌های ایرانی در نخستین گام یک بر صفر از سد سوریه گذشتند و عراقی‌ها نیز رو در روی کره جنوبی به تساوی صفر – صفر رضایت دادند.

درباره تیم ملی فوتبال ایران هم باید بدانید که پیش از بازی با سوریه مینی کمپی با حضور بازیکنان داخلی برگزار شد که پس از بازی درون تیمی، ۱۰ بازیکن در اردو باقی ماندند و با ۱۷ لژیونر دعوت شده تمرینات جدی خود را برای بازی با سوریه آغاز کردند.

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، امید نورافکن، صادق محرمی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، زبیر نیک نفس، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی ترابی، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی ابتدا به تیم ملی دعوت شدند، اما در بازی سوریه سرلک آسیب دید و به قطر نرفت تا رسما بازی با عراق را از دست دهد.

پیش از شروع مینی کمپ در تهران، تست کرونای دراگان اسکوچیچ کروات و وحید هاشمیان مثبت شد، اما در روز‌های اخیر تست آن‌ها منفی شد و به دوحه رفتند تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

تیم ملی فوتبال ایران- عراق/ امید یک ملت برای

آشنایی با کمپ تمرینی شاگردان اسکوچیچ

درباره کمپی که شاگردان اسکوچیچ در آن حضور دارند باید بدانید که کمپ تمرینی الارسال ۲ که هم‌اکنون در اختیار تیم ملی فوتبال ایران و در منطقه عنیزا (الدفنه) در شمال شرق دوحه قرار دارد، یکی از ۴۱ کمپ تمرینی به بهره‌برداری رسیده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که پیش از این کمپ تمرینی لیورپول و بایرن مونیخ در جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بود.

کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ برای آماده‌سازی قطر از میزبانی این مسابقات، علاوه بر ساخت کمپ‌های جدید، کمپ تمام باشگاه‌های لیگ ستارگان را ارتقا داده تا این کمپ‌ها با استاندارد‌های فیفا برای جام جهانی همخوانی داشته باشد و تعداد کمپ‌های تمرینی به ۴۱ کمپ رسیده است.

هر یک از ۳۲ تیم شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲، یک مجموعه تمرینی اختصاصی خواهند داشت که از ابتدا تا انتهای جام جهانی در اختیار آن‌ها است و برخلاف جام‌های جهانی قبلی برای هر مسابقه نیاز به سفر به شهری دیگر و تمرین در زمینی دیگر نیست.

هر یک از این مجموعه کمپ‌های تمرینی دارای باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی، اتاق کنفرانس، اتاق جلسات، رختکن و … است. همچنین چمن تمام این زمین‌های تمرینی این کمپ‌ها از مجموعه چمن اسپایر تغذیه شده که مشابه چمن تمام استادیوم‌های جام جهانی است تا تیم‌ها تفاوتی بین زمین تمرین و مسابقه حس نکنند.

هر کدام از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی پیش از شروع مسابقات باید کمپ‌های خود را از میان ۴۱ کمپ تمرینی انتخاب کنند. همچنین یکی از این مجموعه‌های تمرینی برای استفاده داوران در نظر گرفته شده و ۸ زمین تمرینی هم ذ%

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.