اگر درون جریان اصلاح‌طلب فسادی بودبا جسارت با آن برخورد کنیم

یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: اگر اصلاح‌طلبان در درون جریان اصلاح‌طلب فسادی دیدند باید با جسارت بیشتری نسبت به آنچه که با رقیب خود برخورد می‌کنند با این فساد درون جریانی مبارزه کنند تا به مردم ثابت شود که اصلاح‌طلبان واقعا هدف اصلاح امور را دارند.

کد خبر : 66562
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 7:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، غلامرضا انصاری در ارتباط با ضرورت مبارزه با فساد در هر گروه و جناح سیاسی، اظهار کرد: خود مفهوم اصلاحات به معنی پیشبرد اهداف درچارچوب برنامه و مبارزه با فساد سیستمی است. این مفهوم هم شامل مجموعه  جریان اصلاح‌طلبی می‌شود و هم در جریان‌های فرااصلاح‌طلبی وکل نظام سیاسی واجرائی کشورمعنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ماندگاری یک نظام قطعا از طریق اصلاحات تامین می‌شود؛ چرا که همواره باید شرایط مکان و زمان را برای حکومت‌در نظر بگیریم و متناسب با شرایط و مکان ،زمانی روز در سیاست‌هایمان موضع بگیریم و حرکت کنیم.

انصاری یادآور شد: اگر چنانچه و خدای نکرده فسادی در درون جریان فکری اصلاحات ایجاد شد باید جدی‌تر از برخوردی که باجریان رقیب  با عامل آن مواجعه کنیم. باید با فساد درونی خانواده مبارزه نمائیم، تا نشان دهیم که در مسیر اصلاح امور مصمم هستیم وبدون تبعض به دنبال استیفاء حقوق عمومی خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد که اگر با فساد درون جریان‌ سیاسی مبارزه نشود، ماندگاری جریان‌های سیاسی به خطر خواهدافتاد.

این نماینده سابق شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید جرات، جسارت و اراده قوی برای مبارزه با فساد وجود داشته باشد. وقتی بخشی از مدیریت کشور در اختیار اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد باید با اراده قوی درچارچوب قانون با فساد احتمالی  برخورد کنیم.

وی ادامه داد: اگر مردم به جریان اصلاحات اعتماد دارند و تا امروز همراه آن بوده‌اند به خاطر صداقت و سلامت این جریان و شخص آقای خاتمی بوده است.

انصاری یادآو رشد: جریان اصلاح‌طلبی باید تلاش کند که مرز صداقت وکردارسالم که شاخصه اصلاح طلبی است ،با جریان رقیب در عرصه گفتمانی و عمل مفاهمه وگفتگونماید. همچنین قائل به گفت‌وگوی درون تشکیلاتی و برون‌ سازمانی با رقبای داخلی خودمان باشیم و از سوی دیگر شفافیت و صداقت را سرمنشاء کار خود قرار دهیم.

وی در پایان گفت: برای رسیدن به جامعه آرمانی درعرصه مردم سالاری  وحاکمیت صندوق رأی ،ما باید بر اساس برنامه حرکت کنیم و مردم را به این سمت ببریم که به جای آنکه به اعتبار شخصی افراد رای دهند به برنامه‌های یک جریان اعتماد پیدا کنند. فراموش نکنیم که باید در مقابل برنامه‌های ارائه شده به مردم پاسخگو باشیم و گزارش‌ها را شفاف و مرتب به آنها ارائه دهیم. من فکر می‌کنم اگر این چند مورد را در دستور کار خود قرار دهیم به طور قطع به یقین اصلاحات همیشه باقی خواهد ماند.

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.