اهل سنت از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور هیچ بهره ای نبرده است

امام جمعه اهل سنت تربت جام با انتقاد از روند انتصابات در دولت سیزدهم گفت: در زمان انتخابات وعده های زیادی به اهل سنت داده شد، اما اکنون اهل سنت هیچ بهره ای از این وعده های انتخاباتی نبرده است.

کد خبر : 138928
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 13:14

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به دیدار ۲۰ تن از علمای اهل سنت کشور با رئیسی گفت: در این دیدار به رئیس جمهور گفتم ما اهل سنت ادعای وزارت و استاندار و مدیر کلی داشتیم اما در انتصاب یک معاون اداره شهرستان هم چون اهل سنت هست خودداری می کنند و می گویند اهل سنت را نمی توانیم معاون اداره بگذاریم.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی ادامه داد: در وعده های انتخاباتی آقایانی که از تهران و دیگر جاها می آمدند می گفتند مشکلات حل می شود و صحبت از وزیر، استاندار و مدیر کل اهل سنت بود اما الان اهل سنت هیچ بهره ای از این وعده های انتخاباتی نبرده است.

وی افزود: در سطح استان به مشکلات ما توجه نمی کنند و به نیروهای شایسته بومی پست نمی دهند و حتی کارگران کارخانجات از نیروهای بومی نیستند.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی مسئولان هر منطقه از اکثریت مردم آن منطقه باید باشد حالا شیعه یا سنی فرقی ندارد نه اینکه حتی بومی هم نباشد و شایسته سالاری صورت نگیرد وقتی در یک بخش ۸۰ تا ۹۰ درصد مردمش اهل سنت باشد چرا بخشدار آن اهل سنت نباشد.

مولوی جامی الاحمدی گفت: رئیس جمهور در این دیدار گفت در شهرستان ها حتما باید نیروی شایسته بومی انتخاب شود و ما گفتیم همین را بی زحمت مکتوبش کنید تا اگر این دستور در شهرستان اجرا نشد به شما اطلاع دهیم.

وی با اشاره به دیدار با رئیس جمهور ادامه داد: در این دیدارها مجال صحبت و درد و دل نمی دهند و برای هر نفر در حد چند دقیقه فرصت می دهند و مجری به من یکی دو باری تذکر داد که گفتم ما هزاران کیلومتر آمدیم تا مشکلات‌مان را بیان کنیم که آقای رئیسی گفتند ایرادی ندارد مشکلاتتان را مطرح کنید و آنچه لازم بود بیان شد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: مسئولانی که شایستگی ندارند باعث نارضایتی مردم می شوند و ان شاء الله در دل مردم شفقتی برای همراهی با دولت و محبتی در دل دولت برای خدمت به مردم ایجاد شود و توصیه می کنم به مردم  و کسبه که در این وضعیت اقتصادی احتکار نکنند و نیازمندی های مردم را برطرف کنید و اگر به مردم رحم نکنید خدا به شما رحم نخواهد کرد و اگر هر کس به فکر منافع خودش باشد و خودمان دلسوز خودمان نباشیم اوضاع خراب می شود و دعای نیمه شب مظلومان دامن گیر همه خواهد شد.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.