اهدای انگشتری با طرح حرم امام رضا(ع) به رهبر معظم انقلاب+عکس

مدیر تامین مالی، سرمایه‌گذاری و خوشه‌های صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: انگشتر نقره منحصر به فرد با طرحی از حرم مطهر رضوی که توسط طلاسازان مشهد ساخته شده است، به رهبر معظم انقلاب اهدا شد.

کد خبر : 33771
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 20:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از جام جم آنلاین، جواد دریادل امروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این انگشتر به پاس حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از تولید ملی و سخنرانی اول فروردین ماه معظم‌له در حرم مطهر رضوی مبنی بر برخورد با قاچاقچیان سازمان یافته، اهدا شده است.

وی عنوان کرد: هنرمندان جوان روستای «پیوه ژن» شهرستان مشهد از برجسته‌ترین طلاسازان خراسان رضوی به شمار می‌روند که انگشتر نقره با طرحی الهام گرفته از گنبد حرم مطهر رضوی و هنرهای به‌کار رفته در صحن و سرای حرم حضرت امام رضا(ع) را ساخته‌اند.

مدیر تامین مالی، سرمایه‌گذاری و خوشه‌های صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایده طراحی بخشی از انگشتر مزبور که نگین فیروزه در آن قرار دارد، برگرفته از رواق‌های بارگاه منور رضوی و ایده طرح پایین رکاب انگشتر نیز برگرفته از کاشیکاری‌های داخل این حرم مطهر است.

پایگاه خبر ججین

دریادل افزود: این انگشتر به مناسبت نخستین سالروز نامگذاری مشهد به عنوان «شهر جهانی گوهر سنگ‌ها» در شهریور امسال رونمایی و مقرر شد از طریق مسئولان استان خراسان رضوی به رهبر معظم انقلاب اهدا گردد.

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.