انگلیس؛ کشور بدون بیمارستان

تعداد افرادی که منتظر شروع درمان معمول بیمارستانی در انگلیس هستند به رکورد جدیدی رسیده و بیش از ۷ میلیون نفر در انگلیس در صف درمان بیمارستان هستند.

کد خبر : 804698
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 6:41

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرویس سلامت ملی انگلیس می گوید که سه روز اعتصاب از سوی پزشکان جوان در ژوئن منجر به لغو ۱۰۶ هزار وقت ملاقات و درمان شد. این اعتصاب لیست انتظار سرویس سلامت ملی را به رکورد جدید ۷.۶ میلیون نفر رسانده است.

این تعداد در پایان ژوئن به ۷.۵۷ میلیون نفر رسید که ۱۰۰ هزار نفر نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

پزشکان جوان قرار است پنجمین دور اعتصابات خود را که از صبح روز جمعه آغاز شده تا سه شنبه ادامه بدهند. روسای سرویس سلامت ملی پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا هزاران قرار ملاقات و درمان به تعویق می‌افتد.

از زمانی که ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس متعهد شد در ابتدای سال جاری با لیست انتظار سرویس سلامت ملی مقابله کند، این تعداد ۳۶۰ هزار نفر افزایش یافته است.

تعداد کل قرارهای به تعویق افتاده به حدود ۸۳۰ هزار قرار رسیده که سه چهارم آنها به دلیل اعتصاب پزشکان جوان بوده است.

از اولین اعتصاب در ماه مارس، ۵۸۰ هزار قرار ملاقات تحت تاثیر قرار گرفته است.

انجمن پزشکی بریتانیا در حال حاضر در حال رای گیری مجدد اعضای خود برای تمدید ماموریت برای اعتصاب به مدت شش ماه دیگر است زیرا به دنبال بازگرداندن حقوق هستند.

سرویس سلامت ملی به بیماران هشدار داد که انتظار اختلال قابل توجهی داشته باشند، زیرا پزشکان جوان که تقریبا نیمی از کادر پزشکی انگلیس را تشکیل می دهند، از مراقبت های اضطراری و برنامه ریزی شده خارج می شوند.

پروفسور «جولیان ردهد» از سرویس سلامت ملی گفت: اتفاقات امروز یادآور فشار قابل توجهی بر کارکنان است که در حال حاضر در مسیر شلوغ ترین تابستان در تاریخ سرویس ما قرار دارند، در حالی که اعتصابات همچنان خدمات را مختل می کند.

«روری دیتون» از کنفدراسیون سرویس سلامت ملی که نماینده مدیران بیمارستان‌ها است، گفت: تعجب آور نیست اما مایه تاسف است که لیست انتظار به این حد رسیده است. این ارقام باید به همه طرف ها انگیزه بیشتری بدهد تا راه حلی برای اعتصابات بیابند.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.