انهدام اهداف هوایی توسط هواپیمای شکاری میگ ۲۹

هواپیماهای رهگیر میگ۲۹ با استفاده از موشک های بهینه شده و ارتقا یافته در محیط واقعی جنگ الکترونیک، اهداف هوایی را با موفقیت منهدم کردند.

کد خبر : 41316
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 15:38

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، در اولین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای رهگیر میگ۲۹ با استفاده از موشک های بهینه شده و ارتقا یافته در محیط واقعی جنگ الکترونیک، اهداف هوایی را با موفقیت منهدم کردند.

امیر خلبان مسعود روزخوش سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام خبر فوق گفت: برای اولین بار پهپادهای تهاجمی مجهز به بمب های هوشمند نقطه زن با پرواز برد بلند و در محیط جنگ الکترونیک، با غافلگیری دشمن، سامانه های پدافندی و دور از انتظار دشمن را منهدم کردند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش تیم های متخصص در حوزه های جنگ نوین حاضر در منطقه رزمایش به مقابله با تک شیمایی دشمن فرضی پرداختند گفت: گروه جنگ های نوین نهاجا با بکارگیری انواع سامانه های رفع آلودگی بومی سازی شده توسط متخصصان کشورمان به مقابله با حمله شیمیایی دشمن پرداختند.

امیر روزخوش افزود: هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو۲۴ و فانتوم با استفاده از غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعین شده خواهند کرد و هواپیمای اف۴ نیز با استفاده از فلر اقدام به روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف توسط پرنده های مشابه می کند.

سخنگوی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت در ادامه اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، جنگنده بمب افکن های فانتوم، همزمان با اجرای ماموریت TOP COVER توسط هواپیماهای اف-۱۴، به منظور نفوذ در عمق منطقه نبرد، اقدام به سوختگیری هوایی از هواپیمای سوخت رسان در ارتفاع پست کردند، همچنین سوختگیری شبانه هواپیمای سوخو۲۴ به سوخو۲۴ برای اولین بار در ارتفاع پست انجام خواهد شد.

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.