انفجار موادمحترقه یک منزل را در پایتخت تخریب کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار مواد محترقه و تخریب یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله به همراه ۲ آتش نشان دچار مصدومیت شدند.

کد خبر : 67565
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 6:24

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، سید جلال ملکی گفت : ساعت ۳ و ۵۹ بامداد حادثه انفجار و تخریب منزل مسکونی در خیابان مرتضوی بین جیحون و یادگار امام (ره) به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در یک منزل ۲ طبقه قدیمی انفجار شدیدی رخ داد که موجب تخریب در؛ دیوار و شیشه های این منزل شد و شدت انفجار به حدی بود که چندین ساختمان و منزل مسکونی در اطراف آن دچار خسارت شد.
ملکی ادامه داد: در ادامه در چندین نقطه منزل مسکونی آتش سوزی رخ می دهد و یک جوان ۲۰ ساله نیز در داخل محل گرفتار بود که آتش نشانان در میان شعله های آتش این جوان که دچار سوختگی شده بود را زنده اما مصدوم تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که آتش نشانان در حال عملیات تخلیه دود بودند بازهم ۲ انفجار رخ داد که موجب مصدومیت ۲ آتش نشان شد.
به گفته ملکی بدلیل اینکه در این منزل چندین کیلو مواد محترقه جاسازی شده بود شاهد این حادثه بودیم که اگر این حادثه در ساعات میانی روز رخ می داد قطعا تلفات این حادثه بیشتر بود.
وی به شهروندان توصیه کرد که در آستانه شب چهارشنبه سوری هیچ گاه مواد محترقه و پر خطر را در منازل نگهداری نکنند و با رعایت نکات ایمنی امشب به سلامت و خوشی به پایان برسد.

 

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.