انفجار مرگبار سیلندراکسیژن در بازارآهن تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار سیلندراکسیژن در بازار آهن خبر داد و گفت: دراین حادثه یک مرد حدود ۳۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

کد خبر : 48625
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 9:24

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، سید جلال ملکی  افزود: ساعت ۸:۲۹ امروز (شنبه ) حادثه انفجار سیلندراکسیژن در حاشیه بزرگراه آزادگان داخل محوطه بازار آهن به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: دراین حادثه یک مرد حدود ۳۵ ساله در داخل یک دستگاه نیسان در حال تخلیه یک دستگاه سیلندراکسیژن که به یکباره این سیلندرمنفجر شد.
ملکی ادامه داد: بر اثر شدت این انفجار این مرد جوان که از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدید شده بود در این حادثه جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سایر سیلندرهای دچار انفجار نشد و همچنین کرکره یک مغازه که در مجاورت محل حادثه بود نیز دچار تخریب شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: کارگران برای عملیات برش کاری از سیلندرهای اکسیژن استفاده می کنند و هنگامی که کارگران لباس ها و دستهاشان آغشته به مواد چرب باشد این سیلندرهای دچار انفجار می شوند.

 

 

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.