انفجار دیگ بخار در شیراز ۲ کشته برجاگذاشت

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: انفجار دیگ بخار در واحد تولیدی فوم سازی واقع در شهرک صنعتی شیراز که صبح شنبه رخ داد منجر به فوت ۲ کارگر و مصدومیت ۲ نفر دیگر از کارگران این واحد صنعتی شد.

کد خبر : 60534
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 12:24

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، علیرضا عدلو گفت : وقتی کارکنان شهرک صنعتی صدای مهیب انفجار در کارخانه فوم سازی را شنیدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز نیروهای عملیاتی از ۳ ایستگاه ۱۴، ۱۶و ۳ به همراه گروه امداد و نجات ، تیم تجسس و سگ های زنده یاب را ساعت ۱۱ امروز به محل حادثه در شهرک صنعتی اعزام کرد.

 

پایگاه خبر ججین

 

وی ادامه داد: دیگ بخار به علت نامعلومی دچار انفجار شدید شد و بر اثر این حادثه سقف و دیوارهای این کارخانه کاملاً تخریب شد و کارکنان را در زیر آوار فرو برد.
عدلو اضافه کرد: بنا به اظهار افراد حاضر ۴ مرد از کارگران این کارخانه در زیر آوار گرفتار شده بودند که نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات فردی و سگ های تجسس خود را به داخل کارخانه رساندند و عملیات آواربرداری را آغاز کردند و ۲ تن از کارگران را که کاملاً بی هوش و ۲ تن دچار مصدومیت شدید شده بودند تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

 

 

 

وی بیان کرد: پس از معاینات پزشکی، مرگ ۲تن از افراد در همان ساعات اولیه حادثه از سوی عوامل اورژانس اعلام شد و نیروهای عملیاتی ۲ مصدوم این حادثه را به سرعت با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

 

 

مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با بیان این که علت دقیق حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: آتش نشانان پس از آوار برداری، تخلیه اجناس و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.