انسداد ۷محور کشور تا اطلاع ثانوی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۷ محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است رانندگان از محورهای جایگزین تردد کنند.

کد خبر : 68542
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396 - 9:26

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، سرهنگ نادر رحمانی افزود: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و. استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین )به علت ریزش کوه مسدود است و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
وی ادامه داد: محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل،استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل ، استان خراسان جنوبی محور ارسک _دیهوک به علت طغیان سیل نیز مسدود است.
رحمانی گفت: هم اکنون در استان سیستان وبلوچستان (محورهای زابل-زاهدان,زاهدان-نهبندان,زاهدان-خاش)بارش باران و در بخش جنوبی این استان (محورهای ایرانشهر-خاش,ایرانشهر-بم و ایرانشهر-دلگان) گرد و غبار همراه با کاهش دید گزارش شده است.
به گفته وی در جنوب به شمال محور کرج-چالوس( محدوده های ابتدای محور تا تونل شماره ۷) ، جنوب به شمال محور هراز محدوده های لاسم,آب اسک,گزنک,شنگلده) و
جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده ورودی شهر رودبار) باند شمالی آزادراه کرج-قزوین(ازپل فردیس تا پل حصارک) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.