انجام ۱۴ عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آتش‌نشانان همدانی در ۶ عملیات اطفای حریق، ۶ عملیات امداد و نجات و ۲ عملیات احتیاط حریق شرکت کردند.

کد خبر : 29222
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 6:13

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: شرکت در ۶ عملیات اطفای حریق، ۶ عملیات امداد و نجات و ۲ عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۱۲ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۲ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۱۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۸۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۶ مورد آتش سوزی شامل حریق درختان در جولان، حریق باغ در بلوار بعثت، حریق مخروبه در امامزاده عبدالله، نشت سوخت خودرو در بلوار امام خمینی(ره) و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم و بلوار نجفی بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سعیدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در مجیدآباد، ۳ مورد مهار حیوانات در شهرک مدرس، خیابان اکباتان و جاده گنجنامه و نجات حیوانات در بلوار مدنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی یاداور شد: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.