امامی طلایی، نصیری پنجم و قیاسی حذف شد

در نخستین روز از مسابقات بین المللی کشتی جام کرکین روسیه، یونس امامی طلایی شد

کد خبر : 35558
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1396 - 13:11

به گزارش پایگاه خبری”ججین”   ,  مسابقات روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری امروز در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد و ۳ نماینده کشورمون در وزن ۶۵ کیلوگرم روی تشک رفتند.

 

پایگاه خبر ججین

 

 

در روز نخست این مسابقات, در وزن ۶۵ کیلوگرم یونس امامی در دور اول ۹-۳ کی یو نزاوا از ژاپن را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۶-۴ از سد تولگا از مغولستان گذشت. وی در دور سوم رمضان ایبوف ازبکستانی را با نتیجه ۱۱-۸ شکست دادو سرگروه شد. امامی برای رسیدن به فینال در یک کشتی نزدیک حریف روسی خود را ۶-۵ مغلوب کرد و فینالیست شد. وی در این دیدار برنده مهران نصیری بولاتوف از روسیه را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

مهران نصیری در دور اول ۴-صفر سوهایون پارک کره‌ای را مغلوب کرد و در دور دوم با اقتدار حریف روس را ۹-یک شکست داد. وی در دور سوم کشتی‌گیر دیگری از روسیه را ۵-۴ مغلوب کرد و سرگروه شد. نصیری در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک ۴-۳ از دیگر کشتی‌گیر کشور میزبان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این مسابقه مقابل شاراستیپانوف از روسیه یک بر پنج باخت و پنجم شد.

مرتضی قیاسی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور اول حریف رومانیایی خود را با نتیجه ۱۱-۱ و در دور دوم نماینده قزاقستان را با نتیجه ۱۱-۸ شکست داد. قیاسی در دور سوم با نتیجه ۱۰-۰ مقابل مراد نخکاریف روس (کشتی گیر روس در دور بعد به یونس امامی باخت) شکست خورد و با توجه به شکست حریف روس در مرحله نیمه نهایی، قیاسی از دور رقابت ها حذف شد.

در روز دوم این مسابقات فردا اسماعیل محمودی و کامران قاسم پور در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیررضا امیری در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به میدان می‌روند.

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.