الاتحاد مقابل سپاهان حاضر نشد/ گفت‌وگوی یکی از منابع AFC درباره لغو دیدار

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل خودداری تیم سعودی از حضور در زمین برگزار نشد.

کد خبر : 927001
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 20:24

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به علت عدم حضور تیم عربستانی در زمین لغو شد. دلیل این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم الاتحاد به ورزشگاه نقش جهان آمده بود اما از ورود به زمین خودداری کرد. بازیکنان این تیم حتی برای گرم کردن وارد زمین نشدند.

 

سایت روزنامه «الریاضیه» در همین زمینه با یک منبع ویژه در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت‌وگو کرد. این منبع AFC در این باره اظهار داشت: «همانند دیدار الاتحاد و سپاهان، ناظر هیچ دیداری نمی‌تواند بدون تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو مسابقه بگیرد.

ناظر بازی با هماهنگی مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا که در ورزشگاه حضور دارند، یک خط مستقیم بین‌المللی برای تماس با AFC در اختیار و سپس تصمیم به لغو مسابقه می‌گیرد. ناظر مسابقه دو ساعت زمان دارد تا گزارشی جامع از اتفاقات و مشاهدات خود ارائه کند. تصمیم لغو یا تعویق یک بازی معمولاً در پی شرایط اضطراری مانند زلزله و سیل یا مقاومت مقابل حذف عبارات سیاسی، نژادپرستی و دینی گرفته می‌شود».

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش‌تر بیانیه‌ای درباره مسابقه سپاهان – الاتحاد صادر و اعلام کرد که پرونده این بازی به کمیته‌های مرتبط AFC ارجاع داده خواهد شد.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.