افتضاح رسانه‌های غرب در کشته‌سازی استان اردبیل حیرت‌انگیز بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: افتضاح رسانه‌های غرب در کشته‌سازی روزهای اخیر در اردبیل مردم استان را حیرت‌زده کرده است.

کد خبر : 142643
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 11:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید حسن عاملی در جمع خبرنگاران خطاب به مردم استان اردبیل در مورد کشته‌سازی‌های اخیر رسانه‌های غرب اظهار داشت: شایسته است مردم استان و کشور بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل این حرکت‌های نابخردانه غربی‌ها حفظ کنند و اجازه ندهند سوژه تبلیغاتی جدید به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: در یک کشته‌سازی دروغین و شایعات منتشرشده کذب، بی پایه و اساس از دیروز رسانه‌های غرب سعی می‌کنند کشته شدن یک دختر اردبیلی را به‌عنوان حرکت تحریک‌آمیز علم کنند در حالی که چنین حادثه‌ای در اردبیل رخ نداده و وقوع آن از پایه و بن و اساس دروغ محض است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم ما باید مقابل چنین حرکت‌های مذبوحانه دشمن، راه و تابلوی مسیر را به‌خوبی بشناسند و با بصیرت عمل کنند و اجازه ندهند از احساسات و عواطف فرزندان آنها سوءاستفاده شود.

عاملی تلاش گسترده و سهمگین دشمن را در ایجاد جنگ روانی و روحی بسیار وحشتناک دانست و افزود: در حالی که نظام غرب خود مبدأ ترور و سرکوب جریان‌های آزادیخواهی اند، امروز برای ملت ایران خط‌ونشان می‌کشند و حاکمان دست‌نشانده منطقه‌ای آنها نیز به هر وسیله و ابزاری مجهز شدند تا بمباران تبلیغاتی به‌راه بیندازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین کشور عربستان در یک روز با شمشیر سر ۸۰ نفر را بریده‌اند در حالی که چنین کشورهایی به‌خاطر قتل موهوم غوغا به‌راه انداخته و به‌دنبال تزلزل باورها و اعتقادات ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت‌الله عاملی کشته شدن خبرنگاران و چهره‌های برجسته سیاسی را به‌عناوین مختلف در کشورهای منطقه و به‌راه انداختن حمام خون در کشورهای آزادیخواه را یادآور شد و اضافه کرد: همه این اقدامات نشان از رسوایی نظام غرب و بی پایه و اساس بودن شعارهای دروغین آنهاست که امروز برای ملت ایران اشک تمساح می‌ریزند در حالی که هزاران انسان بیگناه را در این کشور کشته‌اند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مکر و حیله آنها برای ملت ایران روشن است و خانواده‌های مسلمان و آزاده ایرانی هیچ وقت حرکت‌های شوم نظام استبدادی و استکباری را فراموش نخواهند کرد و قطعاً در میدان بازی آنها فریب نخواهند خورد.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.