اعزام مستقیم زائران به نجف با ۴۰۰ اتوبوس‌ عراقی/ قیمت بلیت ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با استفاده از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی، امکان اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف فراهم شد.

کد خبر : 840871
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 6:35

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، جواد هدایتی در خصوص استفاده از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی برای اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف گفت: قبل از ایام اربعین به صورت هفتگی تردد اتوبوس‌های عراقی برای انتقال مستقیم زائران عراقی به مشهد و قم انجام می‌شد، اما در ایام اربعین برای زائرانی که قصد سفر یک سره به نجف اشرف را دارند، این ظرفیت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: قیمت تعیین شده برای خرید بلیت از مبدا تهران و قم یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است و مردم برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل عمومی، به پایگاه‌های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: اتوبوس‌های عراقی با ظرفیت حدود ۵۰ نفر امکان جابجایی زائران را دارند و مسافران بدون معطلی در مرز‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

هدایتی با اشاره به اینکه در ایام اربعین برای تردد اتوبوس‌های عراقی مجوز موقت صادر شده، افزود: از پنجشنبه هفته گذشته انتقال زائران از مبادی‌های تهران، قم و اصفهان آغاز شده و به صورت منظم در حال انجام است. در صورت افزایش تقاضای مردم با توافقات صورت گرفته احتمال دارد که ظرفیت اتوبوس‌ها را افزایش دهیم.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.