اطلاعات ذی‌قیمتی از متهمین پرونده جاسوسان فرانسوی به دست آمده است

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده جاسوسان فرانسوی گفت: اطلاعات ذی‌قیمت و راهبردی مختلفی از متهمین به دست آمده است.

کد خبر : 142882
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 12:32

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری خود با رسانه‌ها با اشاره به پرونده جاسوسان فرانسوی اظهار کرد: پرونده جاسوسان فرانسوی مهم و ابعاد فشرده‌ای دارد.

وی ادامه داد: این پرونده در مرحله تحقیقات است و کار با دقت، سرعت و صحت در حال بررسی است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: افراد مرتبط با این افراد که بازداشت شده‌اند، اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و جاسوسی دارند؛ اطلاعات ذی‌قیمت و راهبردی مختلفی از متهمین به دست آمده است.

وی درباره طرح رئیس قوه قضاییه برای انجام گفت‌و‌گو یادآور شد: طرح رئیس قوه قضاییه برای انجام گفت‌و‌گو مورد استقبال قرار گرفت که نشان از اصل دقیق بودن و صحت این طرح دارد؛ رئیس قوه قضاییه از ابتدای مسئولیت خود، بارها بر این اصل اشاره کرده و افراد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی بارها با رئیس قوه دیدار و نظرات خود را بیان کرده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه درباره شناسایی عاملان حریق در زندان اوین هم گفت: در مورد حادثه زندان اوین، پرونده‌هایی در دادسرای امور جنایی تشکیل شده است؛ کسانی که در تحریق و تخریب عمدی نقش داشته‌اند، شناسایی شده‌ و تفهیم اتهام شده‌اند؛ تاکنون برای ۲۵ نفر پرونده تشکیل شده است، ممکن است تعدادی اضافه یا کم شوند.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.