اصولگرایان مخالف آزادی‌های فرهنگی و اجتماعی نیستند/برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس یازدهم در دستور کار است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: برنامه ریزی برای انتخابات مجلس یازدهم در دستور کار است تا بتوانیم با همگرایی در فضای سیاسی کشور اثر گذارتر باشیم.

کد خبر : 37280
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 11:36

 

 

اصولگرایان مخالف آزادی‌های فرهنگی و اجتماعی نیستند/برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس یازدهم در دستور کار است

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مدت کوتاهی یعنی از زمانی که رسمأ اعلام موجودیت کرد تا زمان برگزاری انتخابات، درحدود ۵ ماه توانست یک حرکت سراسری شکل دهد و از تمام شهرها، استانها و اقشار مختلف برای یک مشارکت گسترده در تصمیم گیری واقدام مشترک دعوت به همکارى کند.

وی ادامه داد: در گذشته درجمع های محدودی که عناصر اصلى تشکل ها و احزاب اصولگرا در آن بودند تصمیم گیری می شد و تصمیمات را ابلاغ می کردند اما این بار سعی شد که بدنه اجتماعی در تصمیم گیری سهیم و نقش داشته باشند که این حرکت علاوه بر اینکه احترام گذاردن به نظرات آنان محسوب می شد، در ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر نیز مؤثر بود.

حسینی همچنین گفت: اصولگرایان درسال٩۴ هم در انتخابات مجلس در تهران به لیست واحد رسیدند ولی چون بدنه حزب اللهى و انقلابی کاملا متقاعد نشدند با تمام توان وارد میدان رقابت نشدند؛ ولی این بار که به گزینه واحدرسیدیم غالب افراد فعالانه درصحنه بودند.

وی ادامه داد: به هرحال این بار برخلاف سال ۹۲ توانستیم به گزینه مشترک و نهایی برسیم که در این زمینه جبهه مردمی نقش عمده اى داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی افزود: بعد از انتخابات لازم بود جلساتی برگزار شود که در آن اعضاى شورای مرکزی به تبادل نظر و آسیب شناسی جدی بپردازند و نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصتها و نیز اولویت ها و راهبردها و حتی برنامه های اجرایی و عملیاتی را مشخص کنند؛ که این کار در مرحله نهایی است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای انتخابات مجلس یازدهم نیز در دستور کار است تا بتوانیم با همگرایی ، انسجام وبرنامه ریزى بهتر در فضای سیاسی کشور به ویژه انتخابات اثر گذارتر باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی به بازنگرى در ساختار جبهه اشاره کرد و گفت: برخی گلایه و انتقاداتی داشتند لذا جبهه در ساختار جدید خود تلاش کرده شبهات و ابهامات را بر طرف کند و به یک جمع بندی معقول و مورد قبول برسد.

حسینى ادامه داد: رئیس جمهور وعده داد سالانه یک میلیون شغل ایجاد می کند ولی در آغاز راه وزیرکار اعلام می کند همه ظرفیت ها و اعتبارات را که بکارگیریم ۵٠٠هزارفرصت شغلی بیشتر به وجود نمى آید و به همین صورت وعده ها روى کاغذ می ماند و با تعطیلی بعضی کارخانه ها و مراکز تولیدى برخی شاغلان هم نگران از دست دادن موقعیت شغلی خود می شوند!

وی گفت: دولت با تجربه پر هزینه سال هاى اخیر ناگزیر باید در سیاست ها و رویکرد خود تجدید نظر و به توصیه ها وسیاست هاى ابلاغى رهبری عمل کند تا درخدمت رسانى به مردم موفق شود و موجبات رضایتمندى همگان را فراهم کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی خاطر نشان کرد: اصولگرایان مخالف آزادی های فرهنگی و اجتماعی نیستند اما اصلاح طلبان با قدرت رسانه ای که دارند فضایی ایجاد کردند و از اصولگرایان چهره اى ساختند که گویا با هنر و به ویژه موسیقی مخالف هستند!

سیدمحمدحسینى افزود: درحالی که صدها کنسرت و برنامه هاى هنری دراقصى نقاط کشور برگزار می شود گاهى یک کنسرت بنا به هر دلیل درست یا نادرستى در شهری لغو می شود و این موضوع سوژه در دست رسانه ها و در شمار مهمترین مسائل کشور قرار می گیرد و مدرکى می شود برای اینکه اصولگرایان با موسیقى و شاد بودن مردم مخالفند اما در واقع روح سیاستمداران اصولگرا از چنین موضوعی بی خبر است

حسینی گفت: در اساسنامه جبهه مردمی، شورای فقهی در نظر گرفته شده تا افرادی مانند آقای موحدی کرمانی و آقای یزدی در جریان امور باشند و جبهه از نظرات ارزشمند و نظارت عالیه آن بزرگواران بهره مند شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: آقای رئیسی همواره در حوزه فرهنگى و اجتماعى فعالانه حضور داشته است اما به دلیل مسئولیت در دستگاه قضایی در مباحثى مانند انتخابات نمی توانستند مواضع صریح و روشن بگیرند و در حال حاضر چنین محدودیت و ملاحظاتی را ندارند لذا اگر در صحنه حضور فعال نداشته باشند جاى سوال است نه اینکه اقدامات و تحرکات ایشان سوال برانگیز باشد.

وی در پایان تصریح کرد: آقای رئیسی رای ۱۶ میلیونی در انتخابات کسب کرد یعنى حدود ۴٠ درصد راى دهندگان طرفدار پر و پا قرص ایشان هستند و حالا انتظار دارند وى بیانگر مطالبات آنان باشد و همین طور دیگر کاندیداهاى اصولگرا در عرصه سیاسى و اجتماعى فعال باشند و بعد از انتخابات به خواب زمستانى فرونروند!

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.