اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد تا دوشنبه استراحت دارند

اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد طبق نظر کادر فنی تا روز دوشنبه استراحت خواهند داشت و سپس مهیای تمرینات نهایی و اعزام به قرقیزستان خواهند شد.

کد خبر : 64223
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 7:02

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،آزادکاران تیم ملی کشتی ایران مدتهاست که با حضور در اردوی آماده سازی، تمرینات ویژه ای را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا پیگیری می کنند.

«علیرضا رضایی» سرمربی تیم امید که به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، در اردوی این تیم هم حضور دارد گفت: مسافران رقابتهای آسیایی، تمرینات خوب و مطلوبی را پشت سر گذاشتند و هم اکنون روزهای پایانی اردوی آماده سازی را سپری می کنیم.

وی افزود: با توجه به برنامه های آماده سازی و با صلاحدید کادر فنی، استراحت کوتاهی را برای اردونشینان تیم ملی در نظر گرفتیم و قرار است تمرینات نهایی تا قبل از اعزام به قرقیزستان از روز دوشنبه از سر گرفته شود.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات آزادکاران تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و سپس تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا راهی قرقیزستان خواهد شد.

رقابتهای کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا طی روزهای ۸ تا ۱۳ اسفندماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: نادر حاج آقا نیا

۶۱ کیلوگرم: ایمان صادقی

۶۵ کیلوگرم: یونس امامی

۷۰ کیلوگرم: سید احمد محمدی

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

۷۹ کیلوگرم: عزت اله اکبری

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی و علیرضا کریمی (همراه)

۹۲ کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری

 

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.