ارائه خدمات رایگان پزشکی به بیش از یک هزار نفر در اصفهان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای به بیش از یک هزار و ۳۰۵ نفر از اهالی لیمجیر رهنان ارائه شد.

کد خبر : 36297
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 8:03

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،شهریار انصاری طادی اظهار داشت: به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان با همکاری و مشارکت بسیج کارکنان استان با حضور پزشکان داوطلب، سلامت یاران و داوطلبان، کاروان سلامت به محله لیمجیر رهنان اعزام شد.

وی تصریح کرد: در این کاروان جمعا یک هزار و ۳۰۵ نفر از ساکنان منطقه از خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای بهره مند شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۳۱۰ نفر توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و همچنین ۲۲۰ نفر از بیماران نیازمند به همت خیران جمعیت شهرستان به مراکز طرف قرارداد و استفاده از خدمات دارویی مستقر در داروخانه کاروان معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در قالب این کاروان سلامت، تست قند و کنترل فشار خون به تعداد ۶۷۸ نفر، مشاوره خانواده و تحصیلی به تعداد ۳۵ نفر و غربالگری بیماری های شایع زنان به تعداد ۶۲ نفر صورت گرفت.

انصاری طادی گفت: توزیع ۱۲۰ بسته بهداشتی و لوازم التحریر میان دانش آموزان خانواده های نیازمند از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان بوده است.

وی افزود: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با هدف ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها به محله کم برخوردار لیمجیر رهنان اعزام شد.


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.