ادعای عجیب «کرار جاسم» درباره کی‌روش

بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال تهران از دعوت خود به تیم ملی ایران در برهه‌ای توسط «کارلوس کی‌روش» خبر داد و گفت: او نمی‌دانست من عراقی هستم.

کد خبر : 138785
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 11:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، کرار جاسم یکی از بازیکنان عراقی شاغل در لیگ برتر ایران بود که افزون بر بازی‌های خوب از لحاظ حاشیه در صدر بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران قرار داشت. وی در تیم‌های فوتبال استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان توپ می‌زد. غیبت‌های مکرر جاسم در تیم‌های مختلف موجب شد تا وی نتواند آنگونه که مربیان انتظار دارند در تمرینات و بازی‌ها حضور داشته باشد.

طلایی‌ترین دوران حضور وی لیگ ایران به تیم تراکتور تبریز باز می‌گردد که به دلیل جنجال در یک بازی چند جلسه محروم شد.

وی در گفت و گو با سایت کووره عراق با طرح ادعایی عجیب، اعلام کرد بازی وی مورد توجه کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته بود.

وی مدعی شد: زمانی که کی‌روش برای تماشای یکی از دیدارهای تراکتور به ورزشگاه آمده بود از مسوولان ایران خواست من را به تیم ملی دعوت کنند اما او نمی‌دانست که ملیت من عراقی است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص کیفیت لیگ‌های منطقه نیز  عنوان کرد: لیگ ایران و عربستان بهترین لیگ‌های منطقه خلیج فارس هستند. پیشنهادهایی را از باشگاه‌های ایران دارم. در حال بررسی این پیشنهادها هستم و بهترین گزینه را برای فصل آینده انتخاب خواهم کرد.

عضو سابق تیم ملی فوتبال عراق در ادامه گفت وگوی خود این را هم گفت: من در ۲ باشگاه بزرگ استقلال و تراکتور بازی کردم و به نظرم آنها بهترین هستند. البته تیم فوتبال صنعت نفت را دوست دارم و این به خاطر آن است که همسر من ایرانی و آبادانی است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.