ادامه خودکشی های سریالی معلم ها در کره جنوبی

پلیس شهر دائیجون کره جنوبی با اشاره به خودکشی های اخیر سراسری معلمان در این کشور به دلیل مشکلات با دانش آموزان و والدین شان اعلام کرد یک معلم دیگر کره ای پس از اینکه بارها درباره شکایت های مخرب از سوی والدین گزارش هایی داده بود خودکشی کرد.

کد خبر : 873888
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 6:47

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، پلیس کره جنوبی گزارش کرد این معلم ۴۰ ساله که در بیمارستان دائیجون جان خود را از دست داد، به شکلی آشکار اقدام به خودکشی کرده بود و جراحت هایی روی بدن داشته است.

خانواده وی در مصاحبه با خبرنگاران گفتند او زمانی دشوار را به دلیل شکایت های مخرب و اتهامات کودک آزاری و سایر مسائل سپری می کرد.

براساس اطلاعات اتحادیه معلمان محلی کره جنوبی این شخص برای مدتی طولانی درمان های روانپزشکی دریافت می کرده است.

این اتحادیه افزود این معلم اخیرا با شنیدن اخبار خودکشی معلم دبستان در جنوب سئول و یادآوری اینکه چه اتفاق هایی در گذشته بر سرش آمده زمانی دشوار را سپری می کرد. وی در سال ۲۰۱۹ بارها شکایت هایی از جانب والدین دریافت کرده بود.

در پی مرگ های اخیر چندین معلم در کره جنوبی، دولت به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای بهبود حقوق معلمان و افزایش اختیارات و اقتدار به آنها در کلاس های درس است.

پیش تر برپایه اعلام پلیس دست کم ۲۱ هزار نفر در تظاهراتی برای حمایت از معلمان شرکت کردند. برگزار کنندگان راهپیمایی، شمار معلمان معترض را بیش از ۳۰ هزار تن اعلام کردند.

این اعتراض پس از آن صورت گرفت که یک معلم زن ۲۳ ساله که مسئول کلاس اولی ها بود به دنبال شکایت یکی از والدین دانش آموزان تحت استرس و شرایط ناپایداری روحی به زندگی خود خاتمه داد.

مدرسه ای که این معلم در آن مشغول به کار بود، اتهامات مطرح شده را رد کرد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با پوشیدن لباس سیاه، با این معلم جوان ابراز همدردی کردند و خواستار اتخاذ اقدامانی برای صیانت از حقوق معلمان شدند.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.