اختلافات خانوادکی در کرمان منجر به قتل ۱۲ نفر شد

اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تلاش همه جانبه پلیس برای دستگیری عامل قتل ۱۲ نفر در یک خانواده در شهرستان فاریاب ادامه دارد.

کد خبر : 1264117
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 7:02

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، بامداد امروز فردی ۳۰ ساله در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف تعداد ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود شامل ( پدر، برادر، زن برادر و … ) را به قتل رسانده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: فورا پس از این حادثه هولناک رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متهم در حال حاضر متواری است، تصریح کرد: دستورات قضایی لازم برای دستگیری نامبرده صادر شده است و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم می‌رسد.

عامل قتل و عام خانوادگی در فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت ۷ ساعت از این حادثه هولناک، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: با توجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتا در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.