سنجش اثربخشی تبلیغات قبل از اجرا

سنجش اثربخشی تبلیغات به معنای اندازه‌گیری نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغاتی یا یک آگهی تبلیغاتی و مقایسه آن با اهداف از پیش تعیین شده و بررسی میزان دستیابی به این اهداف است.

نرخ بیکاری ۴۰ درصدی در زنان و فارغ التحصیلان

یک کارشناس حوزه کار نرخ بیکاری زنان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را بیش از ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: اگر ساختار اقتصاد کشور متحول شود، ظرفیت‌های بازار کار افزایش و نرخ بیکاری کاهش می‌یابد.