احضار سفرای بلژیک و اسپانیا از سوی رژیم صهیونیستی

به‌دنبال موضع‌گیری نخست‌‎‌وزیران بلژیک و اسپانیا علیه اشغالگران قدس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان آن‌ها واکنش نشان داد و تل‌آویو هم سفرای این دو کشور را احضا کرد.

کد خبر : 1040097
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 17:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی امروز جمعه از احضار سفرای بلژیک و اسپانیا خبر داد و اعلام کرد که مراتب اعتراض خود در خصوص سخنان نخست وزیران این دو کشور را به اطلاع آن‌ ها رسانده است.

بر اساس اعلام این رسانه، «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا و «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک که امروز به مصر سفر کرده بودند، در موضع گیری هایی جداگانه اقدامات اشغالگران قدس را محکوم کردند.

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا در سخنانی از اولویتش برای به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین خبر داد و گفت که اگر اتحادیه اروپا فلسطین را به رسمیت نشناسد، ممکن است مادرید خودش در این باره اقدام کند.

«الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک نیز امروز تصریح کرد که رژیم صهیونیستی باید از کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه دست بردارد. وی همچنین گفته بود که ویران کردن نوار غزه از سوی تل آویو قابل‌ قبول نیست.

این سخنان خشم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا جاییکه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در واکنش سخنان نخست‌ وزیران این دو کشور گفت: من سخنان نخست‌ وزیران بلژیک و اسپانیا را به دلیل مسئول ندانستن حماس در جنایت‌ های مرتکبه محکوم می‌ کنم!

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.