احداث ۳۵۵ مدرسه به همت خیرین در اردبیل

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از ساخت ۳۵۵ مدرسه در سه دهه اخیر به همت خیرین و افراد نیکوکار در سطح استان اردبیل خبر داد.

کد خبر : 36977
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 6:27

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، جواد قرآن نویس گفت : این تعداد واحد آموزشی در قالب هزار و ۴۰۰ کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مدرسه در مرکز استان احداث شده است، گفت: بعد از مرکز استان خیرین در گرمی ۵۶ مدرسه، مشگین شهر ۵۰ مدرسه و نمین نیز ۴۰ مدرسه را احداث و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل دیگر فعالیت‌های جامعه خیرین مدرسه ساز را در استان ساخت دو باب واحد شبانه روزی، ۷ باب نمازخانه، سه باب کتابخانه، دو باب کارگاه و آزمایشگاه و یک باب خوابگاه دانش آموزی اعلام کرد و افزود: همه این پروژه‌ها توسط خیرین مدرسه ساز اعم از خیرین بومی و غیربومی و حتی خیرین خارج از کشور اجرایی و عملیاتی شده است.

قرآن نویس با بیان اینکه تعداد ۳۰ پروژه مدرسه سازی نیز در قالب ۱۴۰ کلاس درس و یک باب نمازخانه به همت خیرین در دست اجراست، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ جشنواره خیرین مدرسه ساز و سه جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز در استان اردبیل برگزار شده است.

وی مشارکت خیرین را در سال‌های اخیر در تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین تجهیز مدارس به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری یادآور شد و اضافه کرد: مدارسی که با نام خیرین احداث شده از کیفیت خوبی برخوردار است و تغییر نام در آنها ممنوع شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل مجاهدت خیرین را در احداث واحدهای آموزشی برای کاهش کمبود فضای آموزشی در سه شهر اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر یادآور شد و بیان کرد: با تاکید مسئولان استان اردبیل ساخت مدرسه در شهرک های جدید که فاقد فضاهای آموزشی بودند آغاز شده و امیدواریم با این حرکت زمینه جبران کمبود فضاهای آموزشی در این شهرک ها فراهم آید.

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.