آیین معارفه و تکریم دو مدیر کتابخانه ملی با حضور وزیر ارشاد

آیین معارفه و تکریم مدیران کل حراست و حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر : 17139
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 6:59

به گزارش پایگاه خبری جین به نقل از ایرنا از کتابخانه ملی، در این مراسم که رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و رئیس سازمان حراست کل کشور حضور داشتند، مدیران کل حراست و حوزه ریاست و روابط عمومی معرفی شدند و از زحمات و فعالیت های مدیران کل پیشین حراست و حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران قدردانی شد.

** انتشار ویرایش پنجم کتاب «رده‌بندی ده ‌دهی دیوئی جغرافیای ایران»
کتاب «رده‌بندی ده ‌دهی دیوئی جغرافیای ایران» (ویرایش پنجم) منتشر و روانه بازار نشر شده است.
این کتاب به کوشش هاجر محمدزاده و با نظارت جمشید کیان فر توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در ۱۸۱ صفحه چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

** همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات با نهاد کتابخانه ها
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مانند سال گذشته با هدف جلب مشارکت بیشتر ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور در مسابقه کتابخوانی رضوی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همکاری می‌کند.
در همین خصوص و با هدف تقویت این همکاری، مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابلاغ نامه‌ای، نمایندگی‌های فرهنگی ایرانیان خارج را به شرکت گسترده و برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فراخواند.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم(ع) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.