آغاز محدودیت‌های ترافیکی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت ۱۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت ۱۳ امروز (۱۴ خرداد) خبر داد.

کد خبر : 14853
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1396 - 7:08

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعت ۱۳ امروز محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در معابر و مسیرهای منتهی به محل برگزاری آغاز می‌شود و تا تخلیه کامل زائرین از مرقد مطهر، این محدودیت‌ها ادامه خواهد یافت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده است اضافه کرد: احتمال می‌دهیم بعد از اذان ظهر امروز، شاهد افزایش ترددها و خصوصاً تردد در مسیرهای منتهی به شهر تهران باشیم و بر همین اساس تمهیدات لازم برای کنترل ترددها اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس برای ارائه خدمات ترافیکی به زائران ادامه داد: همچنین تیم‌های اسکورت پلیس که اتوبوس‌های زائرین را از استان‌های مجاور همراهی می‌کنند آمادگی کامل دارند تا زائران را تا پایان مسیر راهنمایی کنند.

رحمانی گفت: علاوه بر این همکاران ما در معابر منتهی به حرم نیز حضور دارند و با راهنمایی زائران در مداخل و خروجی‌ها، آن‌ها را به سمت پارکینگ‌های از پیش تعیین شده هدایت خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از رانندگان و زائران خواست تا با توجه به افزایش ترددها، بیش از پیش نسبت به رعایت قوانین توجه داشته باشند و به تابلوهای راهنما که برای مسیریابی زائران در معابر نصب شده دقت کنند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.