آغاز لیگ بسکتبال بدون قهرمان و نایب قهرمان

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از فردا در حالی شروع می‌شود که نه تنها قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته در مسابقات حضور ندارند بلکه سایر تیم‌های حاضر در این فصل نیز شرایط خوبی ندارند.

کد خبر : 88059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1397 - 8:34

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،بیست و یکمین دوره از لیگ برتر بسکتبال از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود و برنامه هفته نخست نیز مشخص شده اما ناهماهنگی و مشکلات برنامه‌ریزی انقدر زیاد است که می‌توان گفت وضعیت امسال از سال‌های گذشته بدتر هم شده‌است.
لیگ امسال در شرایطی آغاز می شود که قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل در لیگ حضور ندارند و فدراسیون هم تلاشی برای بازگرداندن آنها انجام نداد. دانشگاه‌ آزاد نیز با اینکه در برنامه هفته نخست قرار دارد در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و به احتمال زیاد منحل می‌شود. لیگ برتر بسکتبال از همین ابتدا اتفاق‌های جالبی به خود دیده و اهالی این رشته به شدت نگران شرایط هستند.

** لیگ بدون شهرداری تبریز و مهرام
شهرداری تبریز پارسال با شایستگی قهرمان لیگ برتر شد اما بلافاصله بعد از جشن قهرمانی متوجه شد که سرمربی‌اش از هدایت تیم ملی برکنار شده و جایش را به سرمربی تیم سوم لیگ داده‌است. همه از حضور تبریزی‌ها در لیگ صحبت می‌کردند اما نداشتن مربی و جذب نکردن بازیکن نشانه غیبت آنها در مسابقات بود.
مهرام تیم دوم نیز همین وضعیت را دارد. تیم تهرانی که با ترکیبی جوان به نایب قهرمانی رسید امسال اعلام کرد که نمی‌خواهد در لیگ برتر حضور داشته باشد. دلخوری مهرامی‌ها نیز از قبل فینال شروع شد زمانی که مهران شاهین‌طبع سرمربی پتروشیمی پس از ناکامی در رسیدن به فینال اعلام کرد مهرام داوران را تحت تاثیر قرار داده است. فدراسیون پس از چندین جلسه کمیته انضباطی نتوانست موضوع را حل کند و در نهایت بسکتبال، مهرام را از دست داد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.