کودک ۴ ساله قمی با حمله سگ‌ها جان خود را از دست داد

کودک چهارساله قمی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر به بیمارستان شهدا منتقل شد و متاسفانه با وجود تلاش پزشکان و پرستاران، به دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

کد خبر : 139891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 11:49

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، جلالی رئیس بیمارستان شهدا قم گفت: روز گذشته ساعت ۱۳ اورژانس ۱۱۵ ، یک کودک بدحال که دچار حمله سگ ها در منطقه دامشهر قم شده بود را به این بیمارستان آورد.

وی ادامه داد: به محض ورود کودک، سریعا اقدامات اولیه انجام و این کودک در حال احیا و سی پی آر بود که عملیات اینتوبه گذاری برای کودک نیز انجام شد.

رئیس بیمارستان شهدا قم با بیان اینکه کودک به سرعت به اتاق عمل منتقل شد گفت: جراحان و متخصصان اقدامات لازم را برای کودک در اتاق عمل انجام داده و اقدامات لازم به منظور تراکوستومی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شدت جراحات و جای دندان های سگ بر روی گردن و همچنین سر کودک کاملا مشهود بود به گونه ای که بخشی از قسمت های تنفسی کودک پاره شده بود.

جلالی تصریح کرد: اقدامات درمانی و مراقبتی برای این کودک تا ساعت ۲۳ شب ادامه یافت، اما به دلیل جراحات وارد شده بیش از اندازه، کودک متاسفانه جان خود را از دست داد.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.