کشف بیش از یک تن شیشه در مرز ماهیرود

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: با هوشیاری همکارانم در یگان حفاظت گمرک پلیس پیشگیری در مرز ماهیرود از دو دستگاه تریلر یک تن و ۱۱۸ کیلوشیشه کشف شد.

کد خبر : 141055
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 14:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در تشریح جزئیات مربوط به این کشف گفت: ماموران یگان حفاظت گمرک پلیس پیشگیری مستقر در مرز ماهیرود حین کنترل خودروهای ورودی به کشور جمهوری اسلامی ایران از خاک افغانستان به یک دستگاه خودروی تریلر تانکردار مشکوک می شوند.

وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو،۵۴۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه که در ۵۳۵ بسته به صورت ماهرانه و در کف تانکر و به صورت طولی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

معصوم بیگی با بیان اینکه طی همان روز کارکنان هوشیار و مجاهد یگان حفاظت گمرک موفق به کشف محموله دوم قاچاق موادمخدر شدند، افزود: در بازرسی از خودرو تریلر تانکردار که بعد از ظهر همان روز از کشور افغانستان وارد ایران شده بود، تعداد ۵۹۴ بسته مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه که در بین جداره قسمت جلویی تانکر به صورت عمودی و ماهرانه جاسازی شده بود، کشف که پس از توزین مواد مشخص شد مقدار مواد کشف شده ۵۷۸ کیلو و ۱۰۰ گرم است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: در این رابطه راننده هر دو دستگاه خودرو که اهل و ساکن افغانستان بودند دستگیر و به همراه خودروها و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی شهرستان سرپیشه تحویل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معصوم بیگی از مجموعه پلیس پیشگیری به عنوان پرچمدار مبارزه و پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز یاد کرد و گفت: راه اندازی یگان های حفاظت در گمرکات کشور و توفیقات چشمگیر همکارانم در این یگان ها همچنین پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه‌، کلانتری ها و پاسگاه ها و ایستگاه‌های بازرسی دلیلی بر این ادعاست.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.