کشتن ۱۷ انسان بی‌گناه به بهانه فوت مهسا امینی

اگر مطالبه واقعی معترضان به فوت مهسا امینی، جان باختن یک انسان بی‌گناه بوده، حالا در قالب تجمعات روزهای اخیر که به میدانی برای ایجاد اغتشاش، آشوب و ایجاد ناامنی در سطح شهر تبدیل شده، شاهد جان باختن چندین انسان بی‌گناه توسط جریانات مسلح معاند هستیم.

کد خبر : 142065
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 شهریور 1401 - 14:14

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، “امنیت” نعمتی است که با تامین و بودن آن، تمام نظامات و مواهب دیگر در هر جامعه‌ای معنا پیدا می‌کند و در نبود آن، هیچ یک از نظامات و برخورداریهای دیگر به کار نخواهد آمد.

هیچ عقل سلیمی، خدشه به “امنیت” به هر بهانه‌ای را برنمی‌تابد حال این بهانه، فوت یک خانم باشد یا اعتراض به افزایش بهای بنزین چرا که در نبود امنیت، اولین چیزی که به مخاطره می‌افتد “امنیت جانی شهروندان” است و بر اساس هر منطقی، تجمعاتی که مبدا آن، اعتراض به فوت یک فرد بوده نمی‌تواند در ادامه منجر و منتج به فوت ده‌ها انسان بی‌گناه دیگر شود!

حالا چند شبی است که مسیر اعتراضات به فوت “مهسا امینی” از مسیر اعتراض به این فوت او به سمت ایجاد اغتشاش، آشوب و تعرض به جان و مال مردم از سوی برخی سوء‌‌استفاده‌کنندگان حاضر در تجمعات منحرف شده است.

اگر مطالبه واقعی معترضان به فوت مهسا امینی، جان باختن یک انسان بی‌گناه بوده است حالا در قالب تجمعات روزهای اخیر که در برخی مناطق و شهرهای مختلف کشور به میدانی برای ایجاد اغتشاش، آشوب و ایجاد ناامنی در سطح شهر تبدیل شده، شاهد جان باختن چندین انسان بی‌گناه توسط جریانات مسلح معاند نفوذ کرده به داخل تجمعات اعتراضی هستیم!

متاسفانه در ناآرامی‌های شب گذشته ۳۰ شهریور در برخی از شهرهای کشورمان شاهد کشته شدن ۱۷ نفر بودیم؛ همین واقعیت تلخ به خوبی انحراف مسیر اعتراضات از مسیر خود در اعتراض به فوت مهسا امینی را به وضوح هر چه بیشتر نشان می‌دهد.

قاعدتاً حالا دیگر مسیر و غایت اعتراضات مسالمت‌آمیز به فوت این خانم از مسیر اغتشاگرانی که طی روزهای اخیر، خود مسبب و بانی قتل ده‌ها انسان بی‌گناه دیگر شده‌اند، جداست و هیچ فرد منصفی، عدم برخورد با تهدیدکنندگان امنیت جانی شهروندان را برنمی‌تابد.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.