کرواسی با شکست مراکش به عنوان سومی رسید

شاگردان زلاتکو دالیچ با غلبه بر شیرهای اطلس به عنوان سومی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دست یافتند.

کد خبر : 261854
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 19:10

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و مراکش از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه – به وقت تهران) در دیدار رده‌بندی بیست‌ودومین دوره جام جهانی در ورزشگاه ۴۵ هزار نفری خلیفه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان زلاتکو دالیچ همراه شد.

جام جهانی قطر| کرواسی با شکست مراکش به عنوان سومی رسید

کرواسی که در دوره قبل این رقابت‌ها به نایب‌ قهرمانی رسیده بود؛ در این بازی که قضاوتش بر عهده عبدالرحمن الجاسم از قطر بود، ابتدا در دقیقه ۷ توسط یوشکو گواردیول و در ادامه در دقیقه ۴۲ توسط میسلاو اورشیچ به گل رسیدند. تنها گل شیرهای اطلس را هم اشرف داری در دقیقه ۹ به ثمر رساند.

به این ترتیب کرواسی به عنوان سومی این تورنمنت دست یافت و شاگردان ولید الرکراکی هم که ماجراجویی جالبی در این رقابت‌ها داشتند و غول‌هایی همچون اسپانیا و پرتغال را حذف کردند به عنوان چهارمی بسنده کردند. مراکش البته پیش از این دست به کار بزرگی زده بود و اولین تیم آفریقایی تاریخ شد که به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی رسید.

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین هم از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (یکشنبه – به وقت تهران) در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم خواهند رفت.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.