پیش‌بینی جوی آرام برای اغلب استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی کشور ، از بارش باران در ۴ استان کشور خبر داد.

کد خبر : 117777
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 11:03

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، کبری رفیعی گفت: در این هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود؛ امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات گیلان و اردبیل بارش همراه با رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هم همین شرایط برای استان آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، اردبیل، ارتفاعات گلستان، خراسان شمالی و مازندران پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان احتمال بارش پراکنده وجود دارد، افزود: در روز چهارشنبه آسمانی صاف و پنجشنبه برای آذربایجان غربی و شرقی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی گفت: فردا در جنوب استان البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و شمال اصفهان و روز سه شنبه در جنوب  تهران و شرق سمنان وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه امروز بیشتر دمای هوای در تهران ۳۷ درجه سانتی گراد است، عنوان کرد: در ۲ روز آینده در جنوب غرب کشور و در استان‌های ایلام، بوشهر و جزایر شمالی خلیج فارس هم وزش باد شدید پیش بینی شده است که منجر به مواج شدن خلیج فارس طی ۲ روز آینده می‌شود.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.