پخش سریالی با حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین

سریال «چشم‌بندی» ملودرام شیرین و اجتماعی است با حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین از جمعه کار خود را آغاز می‌کند و باید دید این ترکیب دوباره می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

کد خبر : 281583
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 6:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سریال «چشم‌بندی»، داستان کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده‌اند. این سریال در حالی از روز جمعه نهم دی‌ماه حوالی ساعت ۲۰ روانه آنتن شبکه سه می‌شود که این شب‌ها «تمام رخ» هم روی آنتن است.

شبکه سه با توجه به پایان جام‌جهانی و فوتبال‌ها حالا قصد دارد با یک سریال امنیتی و یک کار کمدی، در سریال‌سازی هم بتواند از رقبا پیشی بگیرد. باید دید ترکیب حمید لولایی و مرجانه گلچین و بقیه طنازان معروف می‌تواند تنورِ کنداکتور تلویزیون را گرم کند؟

در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام‌دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و با حضور امید روحانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال جدیدترین مجموعه شبکه سه سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است.

شاهد احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و تهیه‌کنندگی این کار بر‌عهده سلیم ثنائی است. دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: نویسندگان: محمد رعیت‌پور، حامد آبکنار، مسعود غزنچایی، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: حسین باقریان.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.