هفته سوم لیگ برتر فوتبال/نبرد ۲ تیم با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۴ دیدار در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود.

کد خبر : 141238
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 11:14

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار در روز پنج شنبه آغاز می‌شود و مابقی بازی‌ها هم روز جمعه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال  به مصاف تیم مس کرمان می‌رود و تیم پرسپولیس هم برابر تیم آلومینیوم اراک صف آرایی می‌کند.

استقلال- مس کرمان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته توانست برابر تیم ملوان به پیروزی پرگل دست یابد و این هفته با روحیه بالا به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

ساپینتو سرمربی پرتغالی  استقلال در بازی با ملوان به  برانکارد هلال احمر ضربه زد و همین موضوع حاشیه‌هایی به وجود آورد. البته این مربی از تیم پزشکی هلال احمر معذرت خواهی کرد، اما سازمان هلال احمر از این مربی شکایت کرد. همچنین این مربی از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال برای اولین بار در لیگ بیست و دوم برتر فوتبال از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه بهره مند می‌شود. همچنین طلسم حضور بانوان در بازی‌های لیگ قرار است در این بازی شکسته شود و تعدادی از آن‌ها بتوانند بازی تیم محبوبشان را در ورزشگاه آزادی ببینند.

استقلال- مس کرمان؛ نبرد ۲ تیم با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی/ نساجی- ملوان؛ بازگشت شاگردان مطهری به ورزشگاه وطنی

در آن طرف، تیم فوتبال مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است، هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و برد پرگلی برابر تیم پیکان به دست آورد.

شاگردان فرزاد حسین خانی قصد دارند توانایی خود را برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ثابت کنند، اما کار سختی برابر هواداران پرشور استقلال در ورزشگاه آزادی دارند.

تیم استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات نتوانست ارسلان مطهری را از لیستش کنار بگذارد  و همین موضوع حواشی ای برای این تیم ایجاد کرده است.

تیم‌های استقلال و مس کرمان ۵ بازی  از سال ۹۱ تا ۹۶ برابر یکدیگر انجام دادند که ۲ برد سهم استقلال، یک برد سهم مس کرمان بوده   و ۲ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

استقلال- مس کرمان؛ نبرد ۲ تیم با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی/ نساجی- ملوان؛ بازگشت شاگردان مطهری به ورزشگاه وطنی

نساجی قائمشهر- ملوان بندرانزلی/ روز پنج شنبه ساعت ۲۰

تیم فوتبال نساجی  بعد از یک سال خانه به دوشی قرار است در ورزشگاه وطنی از حریف خود میزبانی کند.

آخرین بازی این تیم شمالی در ورزشگاه وطنی به دیدار هفته بیست و نهم لیگ بیستم فوتبال با تیم استقلال در  روز سوم مرداد ۱۴۰۰ برمی گردد که بعد از آن قرار شد در این زمین چمن طبیعی کاشته شود.

البته ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی چند روز پیش به علت مشکلات به وجود آمده برای افتتاح چمن ورزشگاه وطنی استعفا داد، اما بعد از حل مشکلات دوباره  به این تیم برگشت.

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست خورد، اما مسئولان این تیم به نحوه قضاوت  داور مسابقه معترض بودند و اعتقاد داشتند که رشید مظاهری به خاطر جلوگیری از موقعیت گل این تیم  باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد که این اتفاق رخ نداد.

در آن طرف، تیم ملوان بندرانزلی که به تازگی به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است، هفته گذشته برابر تیم استقلال شکست سنگینی را متحمل شد.

قو‌های سپید انزلی قصد دارند که بعد از ۲ هفته نوار شکست‌های خود را قطع کنند و طعم برد در لیگ برتر فوتبال را بچشند، اما کار سختی برابر تیم نساجی با حضور هوادارانش دارند.

تقابل مازیار زارع و حمید مطهری ۲ پرسپولیسی سابق در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

این ۲ تیم از سال ۹۵ تا امروز ۵ بازی با یکدیگرانجام دادند که ۳ برد سهم ملوان و ۲ برد سهم نساجی بوده است.

استقلال- مس کرمان؛ نبرد ۲ تیم با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی/ نساجی- ملوان؛ بازگشت شاگردان مطهری به ورزشگاه وطنی

ذوب آهن اصفهان- مس رفسنجان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم تراکتور برد را با تساوی عوض کرد و با ۲ امتیاز در رتبه ۹ جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم اصفهانی قصد دارد با حمایت هواداران خود در فولاد شهر بتواند مس رفسنجان را شکست بدهد تا اولین برد خود را با حضور طرفداران  جشن بگیرد.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هم هفته گذشته در دربی کرمان برابر تیم گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل دست یافت تا با ۲ امتیاز در رتبه دهم قرار بگیرد.

شاگردان ربیعی هم در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر بردی کسب نکردند و آن‌ها قصد دارند این  طلسم را  با برتری برابر تیم ذوب آهن بشکنند.

تیم‌های ذوب آهن و گل گهر سیرجان  تاکنون ۴ مرتبه با یکدیگر روبرو شدند که ۳ برد سهم مس و یک برد سهم گل گهر سیرجان بوده است. همچنین  بازی‌های این ۲ تیم با یکدیگر مساوی نشده است.

استقلال- مس کرمان؛ نبرد ۲ تیم با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی/ نساجی- ملوان؛ بازگشت شاگردان مطهری به ورزشگاه وطنی

نفت مسجد سلیمان- پیکان تهران/ روز پنج شنبه ساعت ۲۰

تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم هوادار به تساوی دست یافت و با کسب امتیاز در جایگاه دوم جدول  رده بندی قرار دارد.

شاگردان رضا مهاجری قصد دارند  با برتری برابر تیم پیکان روند رو به رشد خود را در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند.

تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال تاکنون برابر  تیم پیکان پیروز نشده و ۲ مساوی بهترین نتایج این تیم بوده است. همچنین گفته می‌شود که هومن افاضلی قرار است به عنوان مدیرفنی به این تیم جنوبی اضافه شود.

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته برابر تیم تازه وارد  مس کرمان شکست سنگینی متحمل شد و اکنون قصد دارد با کسب امتیاز برابر نفت مسجد سلیمان جبران مافات کند.

برنامه بازی‌های هفته سوم  لیگ برتر فوتبال

روز جمعه ۴ شهر یورماه

هوادارتهران- صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۹ -ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۹- ورزشگاه امام خمینی اراک

فولاد خوزستان- تراکتور تبریز- ساعت ۲۱:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

گل گهر سیرجان- سپاهان- ساعت ۲۱:۳۰- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.