موساد ۶ افسر اطلاعاتی‌اش را به اتهام ارتباط با ایران کُشت

پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، رژیم صهیونستی، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته است.

کد خبر : 142867
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مهر 1401 - 12:08

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی یک عملیات پیچیده امنیتی موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، موساد بعد از برکناری مسئول میز ایران، حداقل ۶  افسر برجسته مرتبط با این میز را به اتهام ارتباط با سربازان گمنام امام زمان‌(عج) حذف و به انحای مختلف آنها را کشته است.

«تومر ایکس»، «آیالون شاپیرا»، «شارون اسمال»، «شایلی وست لند»، «اوفک آهارون»، «ایتامار الحرر»، ۶ افسری هستند که به اتهام ارتباط با دستگاه امنیتی ایران، در مراحل بازجویی توسط موساد کشته ‌شده‌اند.
پایگاه خبر ججین

آیالون شاپیرا

رژیم صهیونیستی مرگ این ۶ نفر را تائید کرده است.

بر اساس این گزارش، بجز این ۶ نفر، چند افسر دیگر نیز با همین اتهام، توسط بخش ضدجاسوسی موساد و به انحاء مختلف ازجمله تصادف رانندگی کشته شده‌اند که تعداد دقیق و سرنوشت آنها مشخص نیست.

صهیونیست‌ها علت مرگ «شارون اسمال» ۴۲ ساله و «شایلی وست لند» ۲۱ ساله را سکته (پس از سانحه سقوط) عنوان کرده اند و مدعی شدند که «اوفک آهارون» ۲۶ ساله و «ایتامار الحرر» ۲۸ ساله نیز در جریان یک درگیری و بر اثر اصابت گلوله کشته شدند.
پایگاه خبر ججین

شارون اسمال
پایگاه خبر ججین

شایلی وست لند
پایگاه خبر ججین

اوفک آهارون و ایتامار الحرر

موساد که لو رفتن عملیات پیچیده خرابکاری خود را شکست و رسوایی بزرگ برای خود می‌دانست، به زعم خود و برای انسداد رخنه دستگاه‌های امنیتی ایران، مجبور به حذف تمامی این افسران شده تا شاید بتواند از بقیه افراد و ارتباطات آنها حفاظت کند.

با توجه به اشراف کامل دستگاه امنیتی‌ ایران بر فعالیت موساد در منطقه غرب و جنوب شرق آسیا، مشخص نیست که خنثی شدن عملیات موساد در مالزی و بازداشت تمام عوامل آن در این کشور با همکاری سرویس اطلاعاتی این کشور با سرویس اطلاعاتی ایران بوده است یا نه؟

یک منبع مطلع امنیتی ضمن تائید گزارش تسنیم، درباره آن گفت: موساد هیچ‌‌گاه تصور نمی‌کرد که سرویس ضدجاسوسی دستگاه امنیتی ایران از زمان طراحی عملیات به تحرکات آنها برای خرابکاری در اصفهان اشراف داشته باشد و این اشراف از زمان طراحی تا بازداشت نیروهای عملیاتی ادامه داشته باشد؛ آنها برای جلوگیری از نفوذ سربازان گمنام امام زمان(عج)، حتی مسئول میز ایران را برکنار کرده‌اند اما اشراف سربازان گمنام امام زمان‌(عج) فراتر از تسلط آنها به نیروهای‌شان است.

وی با اشاره به نقش اصلی موساد در پروژه اغتشاشات ایران گفت: موساد در اغتشاشات اخیر مسئولیت مستقیم دارد و تصور می‌کند که می‌تواند با برخی عملیات ایذایی و البته همکاری با سرویس‌های منطقه با تحریک غیرمستقیم هنرمندان و ورزشکاران، اقدامات تخریبی خود را دنبال کند اما به قطع می‌توان گفت که تمام اقدامات و طراحی‌های افسران موساد تحت کنترل و اشراف سربازان گمنام امام زمان‌(عج) است که برخی از این اقدامات زیر ضربه رفته و برخی در دیگر موعد مقرر زیر ضربه خواهد رفت.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.