مهاجم برزیلی در پرسپولیس/ تراکتور بازیکن جذب می کند

باشگاه پرسپولیس به توافقات کلی با مهاجم برزیلی شاغل در لیگ ژاپن دست پیدا کرده و احتمالا به زودی قرارداد همکاری به امضاء خواهد رسید.

کد خبر : 359485
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 9:32

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یورگن لوکادیا در این تیم به دنبال جذب یک مهاجم خارجی رفت و در این بین مذاکراتی هم با چند بازیکن انجام شد. این مذاکرات با یکی از مهاجمان به ثمر نشسته و در صورتی که مسأله خاصی به وجود نیاید، این بازیکن برزیلی به زودی به تهران می‌آید.

لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا بازیکن برزیلی تیم گامبا اوزاکای ژاپن با مسئولان پرسپولیس به توافقات کلی دست پیدا کردند و مذاکرات برای یکی دو بند همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که باید این همکاری را قطعی دانست.

این بازیکن در تیم‌های پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک بازی کرده و بازیکن توانمندی است. حضور این بازیکن به نوعی می‌تواند جای خالی لوکادیا را پر کند.

این مهاجم برزیلی که ۱۹۰ سانتی‌متر قد دارد را به احتمال زیاد باید پرسپولیسی بدانیم. او تا ۳۰ ژانویه با باشگاه گامبا اوزاکا قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بپیوندد.

باشگاه تراکتور روز گذشته حامد پاکدل را به عنوان اولین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی معرفی کرد تا مهاجم سابق پرسپولیس با حضور در جمع شاگردان پاکو خمز، بار دیگر سرخ‌پوش بماند.

البته ظاهرا جذب پاکدل آخرین راهکار تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم نیست زیرا مذاکرات مدیران باشگاه برای جذب یک مهاجم اسپانیایی همچنان ادامه دارد.

با توجه به قطعی نبودن زمان بازگشت محمد عباس‌زاده به میادین و اینکه سرمربی تراکتور قصد دارد یک مهاجم پرتحرک‌تر دیگر به خدمت بگیرد، مدیران این باشگاه درصدد نهایی کردن مذاکره با گزینه مدنظر اسپانیایی خمز هستند تا مشکلی از این لحاظ احساس نشود.

تراکتور در شرایطی پاکدل را جذب کرد که درصدد جذب دومین بازیکن مازاد پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی هم بود اما مبلغ درخواستی این بازیکن که از برخی تیم‌های دیگر مثل فولاد و گل‌گهر نیز پیشنهاد دارد، شرایط به نتیجه رسیدن مذاکراتش با باشگاه تبریزی را ابهام رسانده و باید دید در فرصت باقی‌مانده تا اتمام نقل و انتقالات، رایزنی‌های طرفین به کجا خواهد رسید. این در شرایطی است که نعمتی تاکنون قراردادش با پرسپولیس را فسخ نکرده است.

نشست خبری رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از ساعت ۱۰:۳۰ در محل مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار شد.

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه گفت: قرارداد ویلموتس را دیده‌ام، در آن نوشته شده اگر از ایران هم برود تا زمانی که تیم نداشته باشد باید به او پول بدهند، یعنی ترکمنچای هم این شکل بسته نشده است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.