قطع و خشک‌کردن درختان احتمالاً یک سناریو باشد

نایب‌رئیس شورای شهر تهران در واکنش به قطع و خشکاندن درختان در پایتخت گفت: قطع و خشک‌کردن درختان احتمالاً یک سناریو باشد.

کد خبر : 140981
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 10:37

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص اپیدامی قطع و خشکاندن درختان در شهر تهران اظهار کرد: ما هم نگرانی در باب قطع و خشکاندن درختان را داریم. یکی ازمباحث شهر آلودگی هواست و قطعاً گسترش و توسعه فضای سبز می‌تواند در این بخش اثرگذار باشد.

وی افزود: بحث درخت اینگونه نیست که هر زمانی که ما تصمیم گرفتیم بکاریم و درخت رشد کند، چرا که این مسئله منوط به یک بازه زمانی است و باید بتوانیم ظرفیت تنفسی تهران را توسعه و البته حراست کنیم.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران در خصوص قطع و خشک‌کردن مرتب درختان در پایتخت گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال این هستند و قطع و خشک‌کردن درختان یک سناریو باشد.

وی با بیان اینکه قطع درختان جرایم سنگینی را در پی دارد، افزود: قطعاً از ظرفیت بخش قضایی استفاده خواهیم کرد و از تمام راهکارها از جمله راهکارهای سلبی و ایجابی استفاده خواهیم کرد.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.