عکس ها ی عجیب و شگفت انگیز

عکس ها گاهی حاوی اطلاعات عجیب و شگفت انگیزی هستند که هیچ توجیهی برای آن ها وجود ندارد. در این مطلب، عکس های عجیبی را خواهید دید که در طول تاریخ گرفته شده اند و هیچ توجیهی برای آن ها وجود ندارد. 

کد خبر : 13692
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 11:58

گاهی عکس ها حاوی اطلاعات عجیب و شگفت انگیزی هستند که هیچ توجیهی برای آن ها وجود ندارد. در این مطلب، عکس های عجیبی را خواهید دید که در طول تاریخ گرفته شده اند و هیچ توجیهی برای آن ها وجود ندارد. 

از زمان اختراع دوربین تا کنون، تصاویر زیادی در دنیا ثبت شده است که برخی از آن‌ها ماندگار شدند. عکس‌ها معمولا دارای پیام خاصی هستند و برخی عکس‌ها در لحظات حساسی گرفته‌ شده‌اند که دیگر تکرار نمی‌شوند و سال‌ها، سوالات بسیاری در مورد آن‌ها مطرح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از جام نیوز، این عکس‌ها را آدم‌های عادی با امکانات عادی عکاسی گرفته‌اند. این عکس‌ها هرگز دستکاری نشده‌اند و همین مساله می‌تواند باعث پیش آمدن سوالات بیشتری شود.

 

۱. هیولای جزیره‌ی هوک

عجیب

بعضی افراد اعتقاد دارند که این تصویر با نرم افزار فتوشاپ دستکاری شده. اما در حقیقت عکس اصلی در سال ۱۹۶۵ میلای گرفته شده و در آن زمان فتوشاپ وجود نداشته است. رابرت لو سِرِک، عکاس این تصویر، متوجه هاله‌ی سیاه عجیبی در زیر آب، در نزدیکی جزیره‌ی هوک واقع در استرالیا شد و به سرعت از آن عکس گرفت. این عکس بعدها موضوع بحث جانورشناسان و محققان شد.

 

۲. نورهای جزیره‌ی هِسدالِن

عجیب

این تصویر را عکاس نوروژی عکاسی کرده و این تنها گواه پرواز اشیاء مرموز و نورانی بر فراز دره‌ی هِسدالِن نیست. تحلیل‌های طیفی نشان می‌دهند که اشیاء دارای سیلیکون، آهن و اسکاندیم هستند. دانشمندان هنوز نظری در مورد این عکس ندارند.

 

۳. سقوط

عجیب

این تصویر توسط عکاسی به نام ریچارد درو عکاسی شده. این عکس بسیار با ارزش و مرموز است، زیرا در روز حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر گرفته شده است. این عکس طی چند ساعت در تمام دنیا منتشر شد. بسیاری از افراد متوجه موقعیت عجیب مرد در حال سقوط شدند؛ او به طرز عجیب و به صورت کاملا صاف و عمودی در حال سقوط است و این نوع سقوط تقریبا غیر ممکن است!

هویت واقعی این مرد، هرگز شناسایی نشد.

 

۴. مرد تانکی

عجیب

این عکس در پکن و در زمان حمله‌ی نظامی سال ۱۹۸۹میلادی گرفته شده. محل عکاسی، میدان تیان‌آنمِن است و مرد ناشناسی در عکس به مدت نیم ساعت مسیر تانک‌ها را مسدود کرد. اگرچه این تصویر روی جلد بسیاری از مجلات مشهور دنیا قرار گرفت، اما از هویت و سرنوشت این مرد اطلاعی در دست نیست.

 

۵. زن موبایل به دست، در محل فیلمبرداری  فیلم چاپلین

عجیب

در سال ۲۰۱۰،‌ ویدئویی از فیلمبرداری فیلم «سیرک» (۱۹۲۸) منتشر شد. در یکی از صحنه‌ها، زنی دیده می‌شود که چیزی شبیه به موبایل در دست دارد و شاید این گواهی بر سفر در زمان باشد!

 

۶. آلبوم عکس اسکادران سِر گوردون

عجیب

در آلبوم عکس اسکادران سِر گوردون که در جنگ جهانی اول جنگید، عکس عجیبی دیده می‌شود. با دقت در عکس و کمی بزرگنمایی در عکس، شخصی دیده می‌شود که در ردیف پشت ایستاده. مردی که در تصویر دیده می‌شود فِرِدی جکسون نام دارد. نکته‌ی عجیب عکس این است که فِرِدی دو روز پیش از گرفتن این عکس کشته شده بود و این عکس در مراسم ختم او گرفته شد!

 

۵. اهرام روی ماه!

عجیب

این عکس در حین ماموریت آپولو ۱۷ گرفته شده و در آرشیو، جزو عکس‌های با نوردهی بالا ذخیره شده بود. زمانی که متخصصان روی کنتراست تصویر کار می‌کردند، چیزی شبیه به یک هرم دیدند! این مساله شاید گواهی بر وجود اهرام در نیمه‌ی تاریک ماه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.