شهادت سرباز مدافع امنیت در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

کد خبر : 239684
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 7:53

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، سردار «محمد قنبری» در این رابطه اظهار داشت؛ شب گذشته در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند، تیراندازی می‌کنند و سریعآ از محل متواری می‌شوند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: براثر این تیراندازی سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» از ناحیه کتف مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده در ساعت ۰۵:۱۰ مورخه ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ سرباز وظیفه «عارف هوتی» به فیض شهادت نائل می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد؛ از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغازشد.

سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیر اندازی به سمت مدافعان امنیت اظهار داشت؛ امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده‌ایم و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

ضمنأ مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.