سقوط سوخو ۳۴ روسیه در منطقه‌ای مسکونی + تصویر

منابع خبری از سقوط یک جنگنده روسیه در غرب این کشور حین پرواز آموزشی خبر دادند.

کد خبر : 142791
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 9:28

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع روسیه از سقوط یک هواپیمای نظامی سوخو ۳۴ در حین مأموریت آموزشی در شهر ییسک در جنوب غربی روسیه و در نزدیکی اوکراین خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: خدمه هواپیمای سوخو ۳۴ موفق به خروج اضطراری از هواپیما شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این هواپیمای نظامی پس از آتش گرفتن یکی از موتورهای آن در حین برخاستن در حین یک مأموریت آموزشی در ییسک سقوط کرد.

بنابر این گزارش، این هواپیمای نظامی بر روی یک ساختمان ۹ طبقه در منطقه ییسک نزدیک دریای «آزوف» مجاور اوکراین  سقوط کرده  و پس از اصابت این هواپیما به ساختمان شعله‌های آتش و دود به هوا برخاسته است.

مدیریت اورژانس منطقه تایید کرد که مساحت منطقه آتش سوزی محل سقوط حدود دو هزار متر مربع است و پنج طبقه اول ساختمان در آتش سوخته است.

به گزارش کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به رئیس منطقه کراسنودار، وزیر شرایط اضطراری و میخائیل موراشکو وزیر بهداشت دستور داد تا به ییسک بروند. در همین حال، دادستانی کل کشور تحقیقات در مورد این سقوط را آغاز کرده است.

بنابر اعلام اورژانس روسیه تاکنون بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی روسیه روی یک ساختمان مسکونی در شهر ییسک دو نفر کشته و ۱۵ نفر زخمی شده‌اند.

ساعتی بعد اینترفکس به نقل از مقامات روس اعلام کرد: تلفات سقوط یک جنگنده روسی در ییسک به ۴ نفر افزایش یافته و ۶ نفر همچنان مفقود هستند.

سقوط سوخو ۳۴ روسیه در منطقه‌ای مسکونی + تصویر


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.