رجزخوانی قهرمان دنیا برای مدعیان/ ناکامی لواندوفسکی مقابل دیوار مکزیکی

تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از سد استرالیا گذشت. دیدار تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و لهستان در روز سوم رقابت‌های جام جهانی با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.

کد خبر : 194781
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 21:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، در آخرین بازی از سومین روز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و استرالیا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الجنوب مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود فرانسوی‌ها خاتمه پیدا کرد.

گل‌های فرانسه در این مسابقه را آدرین ربیو (۲۷)، اولیویه ژیرو (۳۲ و ۷۱) و کیلیان امباپه (۶۸) به ثمر رساندند. تک گل استرالیا را هم کریگ گودوین (۹) وارد دروازه فرانسه کرد.

در این بازی اولیویه ژیرو گل دوم و چهارم خروس‌ها را به ثمر رساند تا به رکورد ۵۱ گل برای تیم ملی فرانسه دست یابد و به رکورد بیشترین گل در تاریخ فوتبال فرانسه برسد، اما نکته ناراحت کننده برای دشان و شاگردانش مصدومیت لوکاس هرناندز بود که در دقیقه ۱۳ مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.

فرانسه با این پیروزی برای سایر مدعیان قهرمانی رجزخوانی کرد و نشان داد که امسال به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است. شاگردان دشان با این پیروزی ۳ امتیازی شدند و در صدر گروه D قرار گرفتندو پس از فرانسه تیم‌های تونس و دانمارک با یک امتیاز قرار دارند و استرالیا بدون امتیاز چهارم است.

پایگاه خبر ججین

هدیه دروازه‌بان‌ها به مسی

 در روز سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی فوتبال مکریک و لهستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی لهستان در دقیقه ۵۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد. ضربه وی را اوچوا، دروازه‌بان مکزیک مهار کرد.

پایگاه خبر ججین

 در این مسابقه مکزیکی‌ها نمایش بهتری داشتند و توانستند با یک بازی منطقی حریف خود را متوقف کنند. دروازه‌بان‌های هر دو تیم در این بازی عملکرد درخشانی داشتند و بارها با واکنش‌های خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شدند.

این دومین تساوی بدون گل این دوره از رقابت‌های جام جهانی پس از دیدار تیم‌های تونس و دانمارک بود.

پایگاه خبر ججین

پیش از این از گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی عربستان و آرژانتین مقابل هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سعودی‌ها خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب عربستان با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های لهستان و مکزیک هم با یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند. یاران لیونل مسی هم بدون امتیاز در قعر این گروه قرار گرفتند.

پایگاه خبر ججین

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.