دستگیری ماساژورهای زورگیر پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ماساژورهایی خبر داد که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند.

کد خبر : 141447
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 14:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زن و دو مرد ماساژوری خبر داد که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی ۲ مرد و یک زن، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری ابوذر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: چکیده اظهارات شاکی نشان از این داشت که شاکی برای دریافت خدمات ماساژ در فضای مجازی با زن و مردی آشنا شده که پس از ارائه خدمات و پرداخت هزینه خدمات ارائه شده ، متهمان با فیلمبرداری و تهدید انتشار فیلم ، از وی اخاذی و مرد دیگری که خود را مامور معرفی می کرده مبالغ مختلفی را اخاذی کرده است .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند، پس از فیلمبرداری از شهروندان خود را مامور و از شهروندان اخاذی می کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و دستبند فلزی نظامی و یک عدد افشانه اشک آور یک عدد وتونفا نظامی کشف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ تن از شهروندان به کلانتری مراجعه و از متهمان اعلام شکایت کرده اند خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.